A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Городоцька міська об'єднана територіальна громада
Хмельницька область, Хмельницький район

2019 рік

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

про організацію роботи з питань розгляду звернень громадян в Городоцькій   міській раді за 2019 рік

   Право громадян на звернення є важливим конституційно-правовим засобом захисту та однією із організаційно-правових гарантій дотримання прав і свобод громадян. Задоволення справедливих вимог заявників є одним із найважливіших напрямів стабілізації розвитку громадянського суспільства

   Міською радою повною мірою забезпечується можливість реалізації громадянами  об’єднаної територіальної громади  конституційного права на звернення.

   Робота зі зверненнями громадян у  міській раді проводиться у порядку, визначеному Конституцію України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу зі зверненнями громадян.

   Під час роботи із зверненнями громадян забезпечується дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2009 року №858 «Про затвердження класифікатора звернень».

   Протягом 2019 року прийом громадян  посадовими особами міської ради здійснювався відповідно до поквартальних   графіків,  затверджених міським головою,    проведення особистого прийому громадян  та  виїзного прийому громадян міським головою та  керівним складом міської ради  на території старостинських округів.

     Складені та затверджені  піврічні плани роботи    виконавчого комітету, які передбачають заходи щодо вдосконалення роботи із зверненнями громадян, розгляд стану цієї роботи  слухались на апаратних   нарадах  з  начальниками структурних підрозділів та в. о. старост.

     За звітний період  до міської ради та її виконавчого комітету надійшло 8768 звернень,  що на 3824 звернення більше в порівняння з минулим роком; 7862 звернення надійшло поштою, а на особистих  прийомах у  міського голови  та посадових осіб  міської ради побувало 716 громадян. Надійшло 114 колективних заяв, у яких 1061 підпис, це - майже така сама кількість  як у минулому році ( на 11 менше ).  94 скарги викликані  отриманням відповіді про  надання відмови  заявникам у виділенні земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства.

     Упродовж року  зареєстрована одна петиція , яка набрала  лише 1 голос. Якщо характеризувати  соціальний аспект звернень за категоріями авторів, то найбільше   заявників:

-  учасники бойових дій -235;

- дітей війни -157;

- одиноких матерів -111;

- багатодітних сімей - 95;

- осіб з інвалідністю – 359.

     Якщо    аналізувати  якісні критерії  розгляду звернень, то з усіх  53% заяв - задоволено, 22% - відмовлено  та 8 % населення  - надано роз’яснення.

     Згідно із затвердженим графіком  виїзних прийомів, які проводились міським головою, секретарем міської ради, заступниками та керуючою справами у всіх  старостинських округах, вирішувалось чимало питань і на території округів.   Найактуальніші питання це: виділення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, відновлення автобусного сполучення,  реконструкція мереж водопостачання, щодо  роботи  сільських  закладів охорони здоров’я, ремонт доріг комунальної власності, обмеження руху   великогабаритного транспорту, виділення матеріальної допомоги на лікування та інші, на що  надавались мотивовані роз’яснення.

       Результати аналізу  письмових звернень за змістом свідчать про те, що, найбільше-75%, на першому місті стоять  питання про  надання дозволів на узаконення земельних ділянок,  про виділення матеріальної допомоги на лікування, про фактичне місце проживання  осіб та  інші.

      З приводу    виділення матеріальної допомоги надійшло  576 звернень. Цим заявникам виплачено коштів  648 тис. грн.; на дороговартісне лікування із бюджету міської ради виплачено 405 тис. грн.,  на оздоровлення учасникам бойових дій  -23,7 тис. грн.; на лікування дітей  -18 тис. грн., а також  через відсутність коштів на заходи  Програми, відмовлено 205 особам.

      Під особистим контролем перебувають  звернення громадян, одержані від сімей, члени яких брали  участь  в проведенні антитерористичної операції на сході України, це - звільнення від сплати  за комунальні послуги, які надаються КП «Городоккомунсервіс», сімей учасників АТО  та  інших пільгових  категорій, що звільнені рішеннями сесії міської ради  на суму 12 443 грн., виділено матеріальну допомогу  громадянину на проведення гемодіалізу – 11 160 грн. За кошти міського бюджету надано матеріальну допомогу  у вигляді продуктових наборів до різних подій  на суму 28 732 грн. На придбання подарунків до професійних свят  виділено 19 280 грн. Найбільше  звернень щодо  виділення матеріальної допомоги  надійшло із Радковицького, Чорниводського, Кузьминського, Великокарабчіївського та Великояромирського старостинських округів.

     До міської ради  звернулося 38 заявників про виділення  матеріальної допомоги на поховання осіб працездатного віку, яким виплачено із бюджету міської ради 95,0 тис. грн.

        Заяв про вирішення земельних питань надійшло на розгляд  6352, це -75% від усіх звернень,  з яких -   2710 на відведення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, з них:

  • 1011 задоволено, в тому числі,  надано дозволи:

  • 83 заяви для ведення особистого селянського  господарства учасникам АТО, 6 заяв для будівництва житлового будинку та 2 – для ведення садівництва.   

  • 1532 відмовлено заявникам;

  • 103 заяви  повторних (всіх дублетних - 121).

   Аналіз звернень свідчить, що основною причиною повторних( дублетних) звернень є незадоволення відповіддю, виникнення у заявника нових питань, уточнення щодо отриманих відповідей, а також незгода заявників з наданими роз’ясненнями. З метою запобігання надходження повторних звернень від громадян спеціалістами  надаються ґрунтовні відповіді.

   Серед звернень громадян особлива увага приділяється вирішенню питань, з якими звертаються  учасники війни  та діти війни, особи, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують захисту та підтримки.  

   Протягом звітного періоду надійшли два  адвокатських запити та 32  запити  на публічну інформацію, які вчасно опрацьовані  із дотриманням статті 20 (Строк розгляду запитів на інформацію) Закону України  «Про доступ до публічної інформації».

   Розглянуто та  опрацьовано 23 звернення, що надійшли з Хмельницького  Контактного Центру. Основні питання, які порушувались у зверненнях громадян до Контактного Центру,  стосувалися виділення земельних ділянок,   вирішення житлово-комунальних питань.

  Одне звернення  надійшло від представника Уповноваженого  з дотримання інформаційних прав та представника в КСУ та одне (колективне) від  Департаменту екології та земельних ресурсів.

     Загальним відділом  виконавчого комітету видано довідок  різного характеру  -15879.          

   Звернення громадян є одним із засобів їхніх прав та законних інтересів. Працівниками відділу постійно ведеться роз’яснювальна робота, надаються консультації, які звертаються до міської ради. Організація  роботи із звернення громадян перебуває на постійному контролі у голови  громади та вживаються заходи щодо вдосконалення цієї роботи.

    Робота  міської ради, зокрема загального відділу, спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України. Систематично проводиться аналіз та узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, з метою виявлення причин, що їх породжують, а також проблем, які потребують термінового вирішення.

  Аналітична інформація та статистичні дані про роботу зі зверненнями громадян щоквартально   та по завершенні календарного року розміщуються на сайті міської ради. Загальним відділом і надалі продовжуватиметься робота по забезпеченню всебічного розгляду звернень громадян, посиленню персональної відповідальності посадових осіб за їх розгляд.

   За кожною заявою – конкретні обставини, чиясь доля, тому в  міській раді до вирішення будь-якого питання по зверненню громадян сумлінне і відповідальне відношення. Робота зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків  нашої з вами роботи.

 

Начальник загального відділу                          Тетяна КАЛІНОВСЬКА

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь