A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Городоцька міська об'єднана територіальна громада
Хмельницька область, Хмельницький район

ІІ квартал 2020 року

Про стан звернень громадян у ІІ кварталі 2020 р.

   На   сучасному етапі  становлення громадянського суспільства в державі актуального значення набуває розвиток інституту звернень громадян, який є основним зв’язком громадянина з державою.  

   Робота щодо розгляду звернень громадян здійснюється відповідно до чинної нормативної бази:   Закону України «Про звернення громадян»,Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органи державної влади і місцевого самоврядування.

   У Городоцькій  міській раді розроблені та затверджені заходи щодо забезпечення задоволення законних прав та інтересів громадян.

   До міської ради  та її виконавчого комітету у другому кварталі 2020 року  надійшло  1322  письмових звернення, 28 звернень – колективних, а це на 570 заяв менше, ніж у попередньому  звітному періоді . Особисті та виїзні прийоми  громадян посадовими особами міської ради  не проводилися, в зв’язку  запровадженням карантину на усій  території держави.                   

    Слід зазначити, що міською радою  за звітний період в частині розгляду письмових  звернень   була проведена значна робота щодо забезпечення всебічного якісного і кваліфікованого  розгляду порушених громадянами питань.

    Протягом кварталу надійшло14 запитів на публічну інформації, з них 7 депутатських запитів, 4 -  адвокатських. 

    Загальним відділом  виконавчого комітету видано 2969 довідок  різного характеру.

    Результати аналізу  письмових звернень за змістом свідчать про те, що перше місце займають звернення про вирішення питань земельного характеру – 1019, це 77% від усіх заяв, що надійшли на розгляд.    Значно менше надійшло заяв  про   виділення матеріальної допомоги на лікування -  67  звернень, на поховання  громадян працездатного віку - 7 заяв,  інших – 303, а це питання про ремонти вулиць, створення  різного виду комісій,  надання довідок різного характеру,  внесення змін до рішень, присвоєння поштових адрес будинковолодінням, зрізування чи підчистка зелених насаджень тощо.

   Підсумовуючи, слід зазначити, що  міська рада і надалі забезпечуватиме надання відповідей (інформацій)  на  звернення громадян та дотримуватиметься строків їх виконання, встановлених чинним законодавством.   

    Звернення громадян є одним із засобів їхніх прав та законних інтересів. Працівниками відділу постійно ведеться роз’яснювальна робота, надаються консультації, які звертаються до міської ради.

     Організація  роботи із звернення громадян перебуває на постійному контролі у голови  громади та вживаються заходи щодо вдосконалення цієї роботи.

      Від правильного функціонування адміністративно-правових механізмів реалізації й захисту прав громадян, від чіткого й ефективного реагування влади на звернення громадян залежить ефективність і спроможність держави в цілому.

 

Начальник загального відділу                        Тетяна КАЛІНОВСЬКА

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь