A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Городоцька міська об'єднана територіальна громада
Хмельницька область, Городоцький район

Інформація про проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у Городоцькому районному територіальному центрі соціального обслуговування ( надання соціальних послуг)

    При Городоцькому районному територіальному центрі соціального обслуговування ( надання соціальних послуг ) функціонують такі структурніпідрозділи:

  • відділення соціальної допомоги вдома;
  • відділення «Віра в життя» по наближенню соціальних послуг до територіальної громади Городоцького району та м.Городка
  • відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання «Доброта» с. Немиринці ( на 20 ліжкомісць);

На  виконання  наказу Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 № 904 «Про затвердження Методичних  рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості         соціальних послуг», наказу директора територіального центру від 14.01.2019  № 10 «Про організацію і проведення внутрішнього моніторингу та оцінки якості соціальних послуг у територіальному центрі»  на протязі 2019 року проводилася  робота  з внутрішньої оцінки якості (далі оцінка) та моніторинг соціальних послуг.

Для забезпечення даного напряму роботи протягом року здійснено наступні заходи:

  • призначено відповідальним за організацію і проведення оцінки якості соціальних послуг та розроблення анкет, опитувальників для вивчення рівня задоволення отримувачів соціальних послуг, їх заповнення  та аналізу  фахівця із соціальної роботи Гріх Л.А.;
  • затверджено склад комісії з моніторингу та оцінки якості соціальних послуг до складу якої включені працівники  територіального центру, отримувачі  соціальної послуги, загалом 11 осіб;
  • директором затверджено план проведення внутрішньої оцінки якості  соціальної послуги догляду вдома, послуги соціальної адаптації,  послуги стаціонарного догляду ;
  • затверджено план засідань комісії з моніторингу та оцінки якості соціальних послуг.

Аналіз роботи та внутрішнє оцінювання якості надання соціальних послуг догляду вдома та паліативного догляду  відділення  соціальної допомоги вдома.

   Соціальні  послуги догляду вдома та паліативного догляду надаються відділенням соціальної допомоги вдома.

У відділенні працює:

- завідувач відділення;

- 3 соціальних працівники;

- 50 соціальних робітники,

    З них 18 соціальних робітники обслуговують одиноких та одиноко-проживаючих непрацездатних громадян м. Городка та 32 соціальних робітники обслуговують вище зазначену категорію осіб по населених пунктах району крім Сатанівської ОТГ.    

Працівниками відділення обслужено осіб та проведено заходів , які складають зміст соціальних послуг догляду вдома та паліативного догляду за: 

  2018рік

2019 рік

осіб

заходів

осіб

заходів

900

128310

869

121751

 

З них на безоплатній основі обслужено осіб та проведено заходів:

2018р.

2019 р.

осіб

заходів

осіб

заходів

624

125034

597

118970

 

З них на платній основі обслужено осіб та проведено заходів на суму:

                   2018р.

                        2019 р.

осіб

заходів

сума

осіб

заходів

Сума

276

3276

49177,95

        272

2781

48873,25

 

Соціальну послугу догляду вдома отримали:

                       2018р.

2019р.

                        865 осіб

839 осіб

 

Соціальну послугу паліативного догляду вдома отримали:

                       2018р.

2019р.

                         35осіб

30 осіб

     За час проведення акції приуроченої до Дня людей похилого віку та Міжнародного дня осіб з інвалідністю 73 особам , які перебувають на обслуговуванні на платній основі проведено на безкоштовній основі 94 заходи, що складають зміст соціальної послуги догляду вдома. 

     Із загальної кількості проведених заходів у 2019 році, що рахуються життєво - необхідними на безоплатній основі проведено 80956 заходів та на платній основі проведено 2291з ахід  на суму  46224,75 грн., а саме:

 

Назва заходу

Кількість проведених заходів на безоп/основі

Кількість проведених заходів на плат/основі

На суму

закупка та доставка продуктів

25098

214

8324,60

закупка та доставка ліків

13064

1080

21060

прибирання приміщення

12232

119

1875,90

піднос води та дров

21373

553

5419,40

допомога в оплаті комунальних    послуг

5507

321

9389,25

приготування їжі

2822

4

155,60

здійснення санітарно-гігієнічних

860

-

-

 

                                                                                      2018р.         2019р.

За звітний період із числа підопічних вибуло:           122                 216

- в будинок-інтернат  -                                                 3                      5     

- по догляду через УСЗН  -                                          29                    23

- по причині смерті -                                                    64                    69

- у зв’язку із зміною місця проживання                       22                     11

- відмовилось від обслуговування                                4                     12

- в центр надання соціальних послуг Сатанівської ОТГ   0               96

 

Виявлено та взято на обслуговування                      96                   99

Більшість підопічних відділення відносяться до вікової категорії, яким виповнилось 75 років і більше, а саме:

  • 121особа, якій виповнилося 75 років і більше;
  • 219осіб,    яким виповнилося 80 років і більше;
  • 54 особи,   яким виповнилося 90 років і більше;
  •  1 особа,  якій виповнилося  107 років.

     Згідно карти визначення індивідуальних потреб та шкали оцінювання

можливості виконання елементарних та складних дій дана категорія осіб має високий ступінь залежності від будь якої сторонньої допомоги - фізичної, словесної та нагляду.

 За звітний період послуги догляду вдома та паліативного догляду отримали громадяни:

з ІІІ групою рухової активності 563 особи;

з ІV групою рухової активності 301 особа;

з V групою рухової активності 5 осіб.

Для підвищення професійного та ділового рівня з працівниками відділення  проведено 26 тематичних нарад до яких залучено спеціалістів управління соціального захисту населення, відділу обслуговування громадян (сервісного центру) , безоплатної правової допомоги та інших.

Щомісячно проводиться аналіз роботи соціальних робітників та здійснюється контроль за своєчасною здачею звітів.

 Щоквартально соціальними працівниками проводяться перевірки ведення особових справ підопічних та ведення щоденників.

     Відділення соціальної допомоги вдома проводить свою роботу відповідно до Державного стандарту соціальної послуги догляд вдома. Медичні висновки та акти обстеження поновлюються по закінченню терміну дії попередніх (щороку).

  1. Кількісні показники:

При проведенні внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг догляду вдома та паліативного догляду застосовуються кількісні показники:

 Відділення очолює завідувач відділення з вищою освітою відповідного напрямку підготовки та стажем роботи за фахом понад 19 років, а також працюють 2 соціальних працівника з вищою освітою та 1 соціальний працівник з базовою вищою (середня спеціальна).

Штатним розписом установи затверджено 51 штатну одиницю соціальних робітників.

Навантаження на 1 соціального робітника  складає по м. Городок 12-13 чол.; по сільських радах 14 чол.

 Всі робітники відділення соціальної допомоги вдома щорічно проходять медичний огляд.

За звітний період проведено  50 перевірок роботи соціальних робітників. Оформлено довідки про перевірки. Суттєвих недоліків під час перевірки не виявлено. Скарг про роботу працівників відділення у письмовій формі не надходило.

   В усній формі  (у телефонному режимі) надійшла одна скарга, на яку  миттєво було відреаговано, а саме:

1.створено комісію для розгляду скарги;

2.здійснено відвідування по місцю проживання підопічної;

3.складено акт розслідування даної справи;

      В ході проведеного розслідування встановлено, що факти вказані у звернені не знайшли свого підтвердження. Факту злочину та негативної поведінки соціальних робітників щодо підопічної не  виявлено.

Під час здійснення моніторингу якості надання соціальних послуг від 52 підопічних в усній формі надходили подяки за роботу та гарне ставлення соціальних робітників.

  1.    Якісні показники:

   1) адресність та індивідуальний підхід:

        Згідно звернень громадян визначено індивідуальні потреби у соціальних послугах (згідно індивідуальних планів - 100 %). Всі особові справи підопічних містять індивідуальні плани надання соціальних послуг догляду вдома та паліативного догляду, які відповідають визначеним індивідуальним потребам отримувачів соціальних послуг.

        Забезпечено перегляд індивідуальних планів надання соціальної послуги догляду вдома відповідно до вимог Державного стандарту догляду вдома, а саме: через 30 днів з дня початку надання соціальної послуги догляду вдома та повторно через півроку.

     2) результативність:

      Відповідно до плану роботи по проведенню зовнішньої оцінки якості соціальних послуг, згідно наданих результатів внутрішньої оцінки було зроблено аналіз анкетування, проведеного під час внутрішнього оцінювання. Метою анкетування було отримання об’єктивної інформації, необхідної для оцінки та поліпшення якості надання соціальних послуг, вивчення реального стану соціального обслуговування відділенням. В анкетуванні та опитуванні взяли участь 104 отримувачів соціальних послуг, яке показало задоволеність отримувачів на рівні 93% з числа опитаних.

            Підопічні задоволені соціальними послугами догляду вдома та паліативного догляду, що відображається покращенням їх емоційного, психологічного, фізичного стану, позитивними змінами у стані отримувачів соціальних послуг у процесі їх надання порівняно з періодом, коли соціальні послуги не надавались.

           Проте, також виявлено, що  3  отримувачі соціальної послуги догляду вдома не в повній мірі задоволені якістю надання послуг та ставленням до себе соціального робітника,   4  підопічних відзначили, що у них не покращився психологічний стан у процесі надання послуг. Їм запропоновані консультації з психологом центру, а також проведена відповідна робота з працівниками відділення.

           Спеціалісти, які відповідально ставляться до виконання своїх посадових обов’язків та яких позитивно оцінюють отримувачі соціальної послуги, відзначаються подяками та грамотами від міської ради, департаменту соціального захисту населення, директора територіального центру, профспілки соціальних працівників.

     3) своєчасність:

         Рішення про надання соціальних послуг догляду вдома та паліативного догляду чи відмову у їх наданні приймається територіальним центром протягом 14 календарних днів з моменту звернення (подачі заяви) отримувача соціальних послуг, з урахуванням ступеня його індивідуальних потреб.

        Проведення комплексного визначення ступення індивідуальних потреб та  складання індивідуального плану, здійснюються протягом 5 календарних днів з дати  звернення отримувача соціальної послуги.

        Через 30 днів з дня початку надання соціальних послуг соціальними працівниками відділення соціальної допомоги вдома проводиться повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальних послуг з метою коригування індивідуального плану. Надалі повторне визначення індивідуальних потреб отримувачів соціальних послуи здійснюється один раз на рік соціальними працівниками відділенням соціальної допомоги вдома.

         Після визначення індивідуальних потреб у соціальних послугах та ознайомлення отримувачів з умовами та порядком їх надання укладається договір, який підписується у двохсторонньому порядку. Періодичність та терміни надання соціальних послуг зазначені у договорі та індивідуальному плані.

        4) доступність та відкритість:

         При вході до територіального центру міститься пандус, який є необхідним для осіб з обмеженими фізичними можливостями. На всіх дверях  розташовані таблички з написом назви кабінету / посадової особи/.

        Для працівників відділення соціальної допомоги вдома виділено просторий кабінет для проведення нарад та роботи з документами.

Завідувач відділення та троє соціальних працівників забезпечені офісними столами, комп’ютерами та іншим. Усі працівники відділення забезпечені всіма необхідними канцтоварами (папером, ручками, зошитами) , а також спецодягом, гумовими та тряпчаними рукавицями.

        В коридорі біля кабінету оформлені стенди з інформацією про порядок надання, умови та зміст соціальних послуг, містяться копії буклетів, пам’ятка про Державний стандарт соціальної послуги догляду вдома та паліативного догляду, картки послуг та інші нормативні документи.

       5) повага до гідності отримувача соціальної послуги:

        Під час проведення внутрішнього моніторингу  та згідно проведених опитувань отримувачі соціальних послуг задоволені роботою соціальних робітників.

        Відповідно до посадових інструкцій працівники, які надають соціальні послуги  дотримуються правил і норм професійної етики при спілкуванні з отримувачами соціальних послуг.  Уважні, стримані, ввічливі,  поважають гідність громадян, не допускають негуманних і дискримінаційних дій щодо громадян, яких вони обслуговують, зберігають в таємниці інформацію, отриману під час виконання своїх службових обов’язків, а також інформацію, що може бути використана проти зазначених громадян.

      За результатами внутрішнього моніторингу порушень щодо не виконання працівниками своїх посадових обов’язків  не виявлено.

         6) професійність:

        У закладі існує затверджена структура та штатний розпис, який сформовано відповідно до законодавства та з урахуванням спеціалізації.

У територіальному центрі розроблено та затверджено посадові інструкції всіх працівників відділення соціальної допомоги вдома, з якими вони ознайомлені під особистий підпис.

Кожна особова справа працівника/робітника відділення соціальної допомоги вдома, містить копії документів про освіту (державного зразка).

Соціальні робітники, працівники проходять медичний огляд при влаштуванні на роботу та щорічно. Особисті медичні книжки працівників відділення зберігаються у територіальному центрі.

         Розроблена програма стажування для початківців, які надаватимуть соціальну послугу догляду вдома та паліативного догляду.

          Основна кількість працівників відділення це особи зі стажем роботи в даній установі від 10 до 25 років.

         При проведенні внутрішньої  оцінки якості надання соціальної послуги догляду вдома застосовувались кількісні   показники соціальної послуги догляду вдома.

Комісія з оцінки якості соціальних послуг  працювала поетапно: збиралися дані та показники щодо надання  соціальних послуг установою, проведено опитування, проаналізовано отримані дані. За результатами були визначені заходи для покращення стану надання  соціальних послуг.

Внутрішня оцінка якості надання соціальної послуги догляду вдома та паліативного догляду визначалася із  застосуванням шкали оцінки  якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг ( узагальнювались статуси, які переважали ).

 

Показники якісні

Від 80% до 100%  (добре)

Від 51% до 79%

(задовільно)

Від 0% до 50%

(незадовільно)

 Адресність та

індивідуальний підхід

  «добре»

 

-

Результативність

«добре»

-

-

Своєчасність

 «добре»

-

-

Доступність

«добре»

-

-

Повага до гідності

отримувача соціальної

послуги

 

«добре»

-

-

Професійність

«добре»

               -

             -

 

Показники кількісні

 

Від 0% до 20%

Від 21% до 50%

Від 51% до

100%

Кількість скарг та

результат їх розгляду

«добре»

-

-

Кількість задоволених

звернень про отримання

соціальної послуги

догляду вдома, паліативного догляду

-

-

«добре»

Кількість соціальних

працівників, які

пройшли атестацію

-

-

-

 

Оцінка якості соціальних послуг в цілому

 

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі із суб’єктом, що надає соціальну послугу

 

«добре»

Продовжувати роботу із суб’єктом

«задовільно»

-

«незадовільно»

-

     

     Згідно шкали оцінки  якісних та кількісних показників соціальної послуги догляду вдома показники відповідають  встановленому рівню – «Добре».

      Незважаючи на узагальнений статус «добре» відділенням соціальної допомоги вдома, плануються заходи, спрямовані на вдосконалення процесу обслуговування й підвищення якості соціальної послуги догляд вдома за наступними напрямками:

  - протягом 2020 року проводити роз’яснювальну  роботу та навчальні семінари для соціальних працівників, робітників з метою підвищення рівня надання соціальних послуг;

- в межах фінансової можливості сприяти зміцненню матеріально-технічної бази відділення соціальної допомоги вдома в частині забезпечення соціальних робітників господарськими сумками та велосипедами;

  • продовжувати роботу щодо виявлення одиноких громадян  та осіб з обмеженими  фізичними можливостями з метою надання  їм необхідної допомоги;
  • своєчасно проводити аналіз та обробку індивідуальних планів надання  соціальної послуги, забезпечувати оформлення  відповідно вимог законодавства;
  • проводити відповідну роботу з надавачами  соціальних послуг щодо підвищення якості соціального обслуговування отримувачів послуг;
  • своєчасно здійснювати аналіз та обробку індивідуальних планів надання соціальної послуги в частині їх перегляду;
  • проводити відповідну роботу, спрямовану на своєчасність та результативність розгляду скарг і звернень отримувачів соціальних послуг.
  •  переглянути  справи осіб, які перебувають на обслуговуванні відділення  та провести  повторне визначення індивідуальних потреб  один раз на пів року;
  • згідно карт визначення індивідуальних потреб здійснити перегляд індивідуальних планів один раз на пів року.

 

Аналіз внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у відділенні  «Віра в життя» по наближенню соціальних послуг до територіальної громади Городоцького району та м. Городка

 

У відділенні працюють :

  • Завідувач відділення;
  • Практичний психолог
  • 4 соціальні працівники(3,5 шт. од)
  • Інструктор з трудової адаптації
  • 2 фахівці з фізичної реабілітації
  • 6 сестер медичних(5 шт. од)
  • Сестра медична з лікувальної фізкультури
  • Швачка
  • Взуттьовик з ремонту взуття
  • Робітник з комплексного обслуговування будівель , споруд і обладнання
  • 2 перукаря
  • Соціальний робітник (комірник)
  • 3 соціальних робітники
  • Прибиральник службових приміщень
  • Водій

У відділенні впроваджено державні стандарти:

  • Соціальної адаптації
  • Денного догляду
  • Представництва інтересів
  • Консультування
  • Натуральної допомоги

На обслуговуванні в відділенні 2823 особи, з них :

953 осіб з інвалідністю

2 внутрішньо переміщені особи

1843 осіб похилого віку

25 хворих  з числа осіб працездатного віку до встановлення їм групи інвалідності.

 

За отриманням соціальних послуг звернулися, ново виявлені особи :

 

2018

2019

166

160

 

           Знято з обслуговування :

2018

2018

По причині смерті

 

111

84

По причині направлення в будинок інтернат

 

 

1

По причині зміни місця проживання

 

 

3

По причинні закінчення строку договору

 

 

52

По причині відсутності потреби в послугах

 

27

344

Покращення стану здоров’я

 

40

25

 

Порівняльний аналіз роботи відділення за 2018-2019 роки (9 місяців)

№ п/п

2018

2019

1

Кількість наданих послуг

 

 

27412

31512

2

На безоплатній основі надано послуг

 

 

19704

17472

3

На платній основі надано послуг

 

 

7700

6571

4

На суму

 

 

164436,70

150892,30

 

         З порівняльної таблиці слід зробити висновок, що протягом  цих років збільшився показник кількості надання безоплатних послуг, але знизився  кількісний показник надання платних послуг що призвело і до зменшення отриманої суми від надання соціальних послуг на 9 %.

          З метою покращення якості соціальних послуг  забезпечення адресності та індивідуального підходу, результативності, своєчасності, доступності та відкритості, зручності, поваги до отримувача та  професійності протягом року проводиться аналіз роботи  відділення і кожного працівника зокрема.

          На щотижневих нарадах за для підвищення рівня професійної компетенції персоналу та самооцінки обговорюються проблеми, які виникають в процесі надання соціальних послуг, що гальмують розвиток їх надання та вишукуються шляхи подолання труднощів у роботі.

       Для проведення  внутрішньої оцінки надання соціальних послуг протягом 2019 року застосовувалися показники якості послуг державних стандартів.

      Проведення внутрішньої оцінки якості послуг, що надає відділення здійснено за шляхом самооцінки (опитування) працівників , що дало наступний результат:

  • 8 (31 %) працівників отримали «високу» оцінку
  • 17 (65 %)працівників отримали оцінку «добре»
  • 1(3 %) працівник оцінку «задовільно»

      Протягом 2019 працівники відділення «Віра в життя» повністю забезпечені спецодягом, господарськими та канцелярськими товарами.

        З метою покращення матеріально-технічної бази відділення «Віра в життя» та розширення інноваційних соціальних послуг у 2018 р. придбано фотонні матриці «Барва Флекс» на суму 122550  грн. З них  66 000 грн. було виділено з бюджету Городоцької міської ОТГ.

Для належного та якісного надання послуг для відділення протягом року закуплено медикаментів, а це засоби індивідуального захисту, олія для масажу, сіль та екстракт хвої для лікувальних ванн тощо  на суму 13864,25 грн.

У 2019 році поповнився новими засобами реабілітації і пункт прокату , зокрема  від міжнародної благодійної організації  «Козацький фонд «Альбатрос» отримано:

  • Ходунки б/у – 4 шт.
  • Ролатори б/у- 4шт.
  • Підлокітники б/у – 30 пар
  • стілець для душу б/у -1 (передано для стаціонарного відділення)
  • палиці б/у- 30 шт.
  • ліжка медичні функціональні – 2 шт. (1 передано для стаціонарного відділення)
  • матраци б/у – 6 шт. (1 передано для стаціонарного відділення)
  • інвалідний візок – 3 шт.
  • ліжка б/у з пультом управління –4 шт.
  • матраци б/у – 4 шт.
  • стілець - туалет б/у – 2 шт.
  • ковдри медичні з кульками – 4 шт.

      Технічними засобами реабілітації користуються громадяни міста та району.

          Так, за 2019 рік аналізуючи роботу пункту  прокату слід зазначити, що протягом року  70 чол. отримали 167 заходів.

Наразі у користуванні громадян знаходяться такі засоби реабілітації, як:

- 6 інвалідних візків,

-14 пар підлокітників,

-15 палиць,

-1 ролатор (на колесах),

-6 стільців туалетів,

-7 пар милиць,

-11 ходунків,

- 1 ліжко функціональне,

-1 протипролежневий матрац.

       Спеціалісти відділення протягом року долучалися до роботи мультидисциплінарної команди територіального центру  з надання послуг на дому та виїздом до сіл району. Протягом звітного періоду  фахівцями з фізичної реабілітації на дому надано 81 захід, сестрами медичними -163 заходи( масажі та заходи з використання фотонної матриці «Барва-Флекс», перукарі -128 заходів, робітник з комплексного обслуговування будівель, споруд і обладнання -44 заходи, соціальними працівниками -18 заходів тощо.        

         При проведенні внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг відділення застосовувалися показники якості соціальної послуги.

         Адресність та індивідуальний підхід: згідно звернень громадян  визначено індивідуальні потреби, оформлено особові справи (99%), які містять карти визначення індивідуальних потреб, індивідуальні плани надання соціальних послуг.

        Результативність:     Для розширення спектру заходів послуги соціальна адаптація, відповідно до виявлених потреб протягом року продовжувалися проводитись заняття хорового співу Клубу «Надвечір’я» у 2019 році запроваджено роботу  гуртка декоративно-прикладного мистецтва (виготовлення картин з природніх матеріалів).

       Протягом року 7 жителів міста, які знаходяться в складних  життєвих обставинах щоденно забезпечувалися гарячими обідами від Городоцької католицької місії «Карітас Спес Городок»

       41 громадянину району надано гуманітарної допомоги у вигляді одягу та взуття  на суму 5533,00 грн.

       Щорічно з нагоди Міжнародного дня осіб похилого віку та Міжнародного дня осіб з інвалідністю проводиться двотижнева акція з безкоштовного отримання послуг для громадян міста та району, які обслуговуються на платній основі.

        Для визначення рівня задоволеності соціальними послугами, які надаються у відділенні використовувалися такі методи оцінки, як анкетування клієнтів та працівників, співбесіди (в тому числі телефонне опитування).

       За результатами анкетування рівень задоволеності соціальними послугами складає 95%, відповідність послуг потребам отримувачів складає 100 %, ставленням до себе колективу задоволені 100 % респондентів, покращення емоційного, психологічного, фізичного  стану після отриманих послуг з відновлення здоров’я відмічають 100 % отримувачів, відмічаються і позитивні зміни у стані отримувачів послуг денного догляду у процесі її надання.

      За період проведення оцінки звернень та скарг не зареєстровано.

     Для клієнтів відділення оформлено «Книгу відгуків» , з метою отримання відгуків підопічних про якість роботи відділення (зареєстровано 7 колективних відгуків)

       Своєчасність: рішення про надання послуг відділенням чи відмову у їх наданні приймається згідно термінів визначених постановою Кабінету Міністрів України № 1417 «Деякі питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» та Державними стандартами соціальних послуг.

        Доступність та відкритість: розташування усіх трьох приміщень відділення «Віра в життя» є вдалим. Облаштовані кабінети відділення на перших поверхах будинків, є пандус для пересування осіб з інвалідністю на візках. В приміщеннях облаштовані  стенди з інформацією про Державні стандарти та роботу відділення, вказівники з назвами та номерами кабінетів ( зокрема тактильні таблички з шрифтом для слабозорових), на дверях кожного кабінету таблички з назвами . По коридору також прикріплені спеціальні поручні для зручного пересування .

Приміщення де надається послуга денного догляду  має хол, тренінгові кімнату, кабінети фотонної матриці «Барва флекс», турманієвої кераміки, масажу, лікувальної фізкультури (з необхідними тренажерами), бальнеотерапії,кімнату санітарно – гігієнічних послуг. Для зручності пересування в осінь-зимовий період для відвідувачів відділення «Віра в життя», яке знаходиться за адресою: вул. Заводська площа,8 поріг обладнано металевими профілями з гумовим покриттям від скользіння. Всі об’єкти забезпечені водопостачанням, водовідведенням, освітленням та опаленням.

           Крім того, у відділенні є автомобіль газель на 9 пасажирських місць для перевезення підопічних, обладнаний електропідйомником для інвалідних візків.

           Повага до гідності отримувача соціальної послуги: під час опитування підопічних відділення встановлено, що клієнти повністю задоволені роботою працівників відділення, які ввічливо та коректно ставляться до громадян, зберігають в таємниці інформацію отриману в процесі надання соціальних послуг.

            Професійність:в особових справах працівників відділення зберігаються копії документів державного зразка про освіту і проходження курсів підвищення професійної кваліфікації. Всі працівники ознайомлені з  посадовими інструкціями та правилами внутрішнього трудового розпорядку для працівників Городоцького районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг).

        Всі працівники відділення мають фахову освіту.

        Завідувач відділення має  вищу освіту, за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр»  зі стажем роботи в соціальній сфері 10 років. 8 працівників відділення мають вищу освіту, 10 працівників мають середню спеціальну освіту за напрямом «сестринська справа». Протягом звітного періоду атестовано  4 працівника відділення. Протягом 2018-2019 рр. 4 працівників брати участь у Харківській міжнародній науково-практичній конференції «Застосування лазерів у медицині та біології» на базі Харківського національного університету ім.В.Н.Каразіна.

         Протягом року з нагоди державних та професійних свят спеціалісти, які сумлінно ставляться до виконання своїх посадових обов’язків та яких позитивно оцінюють отримувачі соціальних послуг відзначаються грамотами та подяками від Хмельницької обласної адміністрації , Департаменту соціального захисту населення, Городоцької міської ради та Хмельницької обласної профспілки  соціальної сфери.

  Працівники відділення щороку ( а перукарі відділення 2 рази на рік) проходять періодичні медичні огляди.

  Щотижня з працівниками відділення проводяться оперативні наради, на яких проходить ознайомлення з питань законодавства.

  Від отримувачів послуг протягом проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг скарг не надходило.

  Всі звернення про отримання послуг у відділенні задоволені на 100 %.

  Комісія з оцінки якості соціальних послуг  працювала поетапно: збиралися дані та показники щодо надання  соціальних послуг установою, проведено опитування, проаналізовані отримані дані. За результатами були визначені заходи для покращення стану надання  соціальних послуг.

Внутрішня оцінка якості надання  соціальних послуг відділенням визначалася із  застосуванням шкали оцінки  якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг ( узагальнювались статуси, які переважали ).

 

 

 

 

Показники якісні

Від 80% до 100% ( (добре)

Від 51% до 79%

(задовільно)

Від 0% до 50%

(незадовільно)

Адресність та

індивідуальний підхід

«Добре»

-

-

Результативність

«добре»

-

-

Своєчасність

«добре»

-

-

Доступність

«добре»

-

-

Повага до гідності

отримувача соціальної

послуги

 

«добре»

-

-

Професійність

«добре»

 

 

 

 

Показники кількісні

 

Від 0% до 20%

Від 21% до 50%

Від 51% до

100%

Кількість скарг та

результат їх розгляду

«добре»

-

-

Кількість задоволених

звернень про отримання

послуги соціальної адаптації

-

-

«добре»

Кількість соціальних

працівників, які

пройшли атестацію

-

-

«добре»

 

Оцінка якості соціальних послуг в цілому

 

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі із суб’єктом, що надає соціальну послугу

 

«добре»

Продовжувати роботу із суб’єктом

«задовільно»

-

«незадовільно»

-

        

Згідно шкали оцінки  якісних та кількісних показників соціальних послуг, які надає відділення відповідають  встановленому рівню – «Добре».

Заплановані заходи

для покращення роботи відділення  «Віра в життя» по наближенню соціальних послуг до територіальної громади Городоцького району та м.Городка

  • підвищити рівень кваліфікації  працівників відділення протягом  2020 року, зокрема за допомогою навчальних семінарів;
  • в межах фінансової можливості сприяти зміцненню матеріально-технічної бази відділення. Запланувати у бюджеті на 2021 рік  капітальні видатки на поновлення оргтехніки, зокрема комп’ютерів, придбання нового апарату дарсонвалю «Корона», капітального ремонту «Міоритму», придбання додаткового обладнання для стерилізації перукарських інструментів, додаткових наборів перукарських ножиців та ін.. ;
  • продовжувати роботу щодо виявлення громадян  та осіб з обмеженими  фізичними можливостями з метою надання  їм необхідної допомоги;
  • своєчасно проводити аналіз та обробку індивідуальних планів надання  соціальних послуг, забезпечувати оформлення  відповідно вимог законодавства;
  • проводити відповідну роботу з надавачами  соціальних послуг щодо підвищення якості соціального обслуговування отримувачів послуг;
  • своєчасно здійснювати аналіз та обробку індивідуальних планів надання соціальної послуги в частині їх перегляду;
  • проводити відповідну роботу, спрямовану на своєчасність та результативність розгляду скарг і звернень отримувачів соціальних послуг;
  • переглянути  справи осіб, які перебувають на обслуговуванні відділення,  оформити карти визначення індивідуальних потреб та забезпечити їх перегляд;
  • згідно карт визначення індивідуальних потреб оформити  індивідуальні плани та забезпечити їх перегляд  .

Аналіз внутрішньої оцінки якості надання соціальної послуги у відділенні  стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання «Доброта» с. Немиринці, яке  розраховано на 20 ліжко місць.

    У відділенні працюють :

  • Завідувач відділення;
  • Сестра медична
  • 2 кухаря
  • 4 молодших медичних сестер по догляду за хворими
  • Соціальний працівник
  • Сестра господиня
  • Молодша медична сестра (санітарка - ваниця)
  • Робітник з комплексного обслуговування будівель та споруд
  • Машиніст з прання та ремонту одягу

У своїй роботі відділення керується положенням про відділення стаціонарного догляду та наказом Мінсоцполіти від 29.02.2016р. №198 «Про затвердження Державного стандарту стаціонарного догляду за особами, які втратили здатність до самообслуговування чи не набули такої здатності»

Станом на 01.01.2020 року   у відділенні проживає 19 чоловік (6 лежачих), з них:

  • 7 інвалідів загального захворювання;

        У відділенні стаціонарного догляду громадяни перебувають на повному державному  утримуванні, одержують необхідні їм соціальні послуги та відповідно встановлених норм забезпечуються: житлом, одягом, взуттям, постільною білизною, м’яким та твердим інвентарем, столовим посудом; калорійним чотириразовим харчуванням відповідно до натуральних норм передбачених для мешканців інтернатних установ; медичним обслуговуванням; засобами пересування, реабілітації (милицями, ходунками), медикаментами, відповідно до медичного висновку. Щорічно підопічні проходять обстеження лікарями Городоцької ЦРЛ.

       Протягом 2019р. в відділенні стаціонарного догляду обслужено 25 чоловік, поступило на проживання 10 чол., вибуло – 10 чол, з них 6 чол.- у зв’язку із смертю, 4 чол. – за власним бажанням.

За  2019 року на обслуговування підопічних відділення використано коштів у сумі 1318347 грн.:

  • утримання одного підопічного в місяць в середньому складає 5780 грн.;
  • вартість одного ліжко-дня  - 190 грн.;
  • харчування одного підопічного в місяць в середньому – 1780 грн.;
  • харчування одного підопічного в день – 58,52 грн.

 За відповідний період 2018 року на обслуговування підопічних відділення використано коштів у сумі 1119058 грн.:

  • утримання одного підопічного в місяць в середньому складає – 5741 грн.
  • вартість одного ліжко-дня – 188 грн.
  • харчування одного підопічного в місяць в середньому – 1633 грн.
  • харчування одного підопічного в день – 53.70  грн.

  У 2019 році  благодійної допомоги  надано на загальну суму  129,3 тис. грн., з них:

Немиринецька сільська рада  на суму – 90,0 тис. грн., а саме:

                - електрогенератор -18,8 тис. грн.

      - піднавіс                 - 19,3 тис. грн.,

      - пральна машинка – 14,9 тис. грн.

      - принтер                  - 7,8 тис. грн.

      -  5 ліжок дерев’яних  – 20 тис. грн..

      -  5 матраців ортопедичних – 10 тис. грн..

Від населення району продукти харчування на суму 15,3 тис. грн.,

Міжнародна благодійна організація « Козацький фонд «Альбатрос» м. Київ надала благодійної допомоги для підопічних стаціонарного відділення  у вигляді  2 функціональних ліжок та 2 ортопедичних матраців, також за рахунок благодійних коштів наданих ТОВ «Агропромтехніка» закуплено акумулятори до функціональних ліжок та новий протипролежневий матрац.

     Працівниками територіального центру здійснено заготівлю дров у кількості 34 м3 на суму 29050 грн. на осінньо-зимовий період 2019-2020 рр.

      Недоліком роботи стаціонарного відділення залишається незайнятість  проживаючих, організація денної зайнятості та дозвілля проживаючих.

       При проведенні внутрішньої  оцінки якості надання соціальної послуги  стаціонарного догляду  застосовувались показники якості соціальної послуги :

адресність та індивідуальний  підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, повага до гідності отримувача соціальної послуги, професійність.

         Адресність та індивідуальний підхід: згідно звернень громадян  визначено індивідуальні потреби  у  соціальних послугах . Всі особові справи  підопічних         (100%)   містять  індивідуальні плани надання соціальної послуги стаціонарного догляду,  що відповідає визначеним  індивідуальним потребам отримувачів  соціальної послуги. Своєчасно проводиться повторне визначення індивідуальних потреб.

         Результативність: згідно проведеного опитування 85% опитаних підопічних задоволені соціальною послугою стаціонарного догляду, що відображається покращенням емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальної послуги, позитивними змінами у стані  отримувача  соціальної послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга стаціонарного догляду  не надавалась. 15% опитаних не задоволені умовами проживання у відділенні стаціонарного догляду. Письмових скарг із сторони підопічних не було.

Своєчасність:  рішення про надання послуг відділенням чи відмову у їх наданні приймається згідно термінів визначених постановою Кабінету Міністрів України № 1417 «Деякі питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» та Державним стандартом стаціонарного догляду за особами, які втратили здатність до самообслуговування чи не набули такої здатності»

Доступність та відкритість: розташування відділення стаціонарного догляду є не досить вдалим, воно знаходиться в с. Немиринці,  віддалене від районного центру на 35 км.

Загальна площа стаціонарного відділення складає 285,6 м2 в т.ч. житлової 245.9 м2. В наявності є електрокотел та котельня на твердому паливі. Приміщення  нараховує 4 житлових кімнати, в кожній знаходиться телевізор та радіо, кімната адмінперсоналу, кімната відпочинку, кухня, їдальня, кімната санітарної гігієни та склад.

Протягом 2019 року для підопічних відділення проведено роботу по встановленню  електрогенератора.

Приміщення забезпечене гарячим і холодним безперебійним водопостачанням, освітленням, опаленням. Будинок обладнаний пандусом.

У закладі створені  умови для  прогулянок на свіжому повітрі, спілкування, перегляду кінофільмів та телепрограм. Підопічних відвідує настоятель місцевого храму.

     Завершено будівництво пандуса біля житлового приміщення відділення стаціонарного догляду;

Усім проживаючим створенні належні умови та постійно здійснюються заходи щодо покращення їх житлових та побутових умов перебування.

Повага до гідності отримувача соціальної послуги: під час проведення внутрішнього моніторингу та оцінки якості надання соціальних послуг шляхом проведення опитування встановлено що підопічні задоволенні роботою персоналу .

Працівники відділення стаціонарного догляду ввічливо та коректно ставляться до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків,  зберігають в  таємниці конфіденційну інформацію, отриману у процесі виконання службових обов’язків . Випадків порушення договору не виявлено.

Професійність: В особовій справі працівників містяться документи працівників про освіту державного зразка. Щороку надавачі соціальних послуг проходять медогляд.

Щомісячно проводяться оперативні наради, на яких проходить ознайомлення з питань законодавства у сфері надання соціальних послуг.

В минулому році під час проведення внутрішньої оцінки були виявленні недоліки в роботі  обслуговуючого персоналу по організації харчування підопічних відповідно натуральних добових норм. На що, на протязі 2019 року наказами директора територіального центру  створювалися комісії для організації  та покращення роботи стаціонарного відділення, оновлення та вдосконалення технологічних карток приготування їжі. Провівши відповідну роботу комісією розроблено   технологічні карти фірмових страв та кулінарних виробів для харчування підопічних стаціонарного відділення, які в подальшому затверджені Городоцькою  міською радою.

Недоліком роботи стаціонарного відділення залишається незайманість проживаючих.

 При проведенні внутрішньої  оцінки якості надання соціальної послуги стаціонарного догляду застосовувались кількісні показники соціальної послуги стаціонарного догляду.

Від отримувачів соціальних послуг скарг не надходило.

Комісія з оцінки якості соціальних послуг  працювала поетапно: збиралися дані та показники щодо надання  соціальних послуг установою, проведено опитування, проаналізовані отримані дані. За результатами були визначені заходи для покращення стану надання  соціальних послуг.

Внутрішня оцінка якості надання соціальної послуги стаціонарного догляду  визначалася із  застосуванням шкали оцінки  якісних та кількісних показників якості надання соціальних.

Показники якісні

Від 80% до 100%  (добре)

Від 51% до 79%

(задовільно)

Від 0% до 50%

(незадовільно)

 Адресність та

індивідуальний підхід

 «добре»

-

-

Результативність

«Добре»

 

-

Своєчасність

«добре»

-

-

Доступність

«добре»

-

-

Повага до гідності

отримувача соціальної

послуги

 

«добре»

-

-

Професійність

 

«Задовільно»

 

 

Показники кількісні

 

Від 0% до 20%

Від 21% до 50%

Від 51% до

100%

Кількість скарг та

результат їх розгляду

«добре»

-

-

Кількість задоволених

звернень про отримання

 послуги стаціонарного догляду

-

-

«добре»

Кількість соціальних

працівників, які

пройшли атестацію

-

-

-

 

Оцінка якості соціальних послуг в цілому

загальнений статус

Рекомендації по роботі із суб’єктом, що надає соціальну послугу

 

«добре»

Продовжувати роботу із суб’єктом

«задовільно»

-

«незадовільно»

-

         Згідно шкали оцінки  якісних та кількісних показників соціальної послуги стаціонарного догляду показники відповідають  встановленому рівню – «Добре».

Заплановані заходи для покращення роботи відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання територіального центру

  • підвищити рівень кваліфікації працівників відділення протягом 2020 року  за допомогою навчальних семінарів;
  • в межах фінансової можливості сприяти зміцненню матеріально-технічної бази відділення стаціонарного догляду в частині заміни  м’якого та твердого  інвентаря;
  • організація денної зайнятості підопічних стаціонарного відділення, шляхом залучення їх до художньої самодіяльності, рукоділля, огляду преси та спільних переглядів художніх фільмів.
  • інформування населення про надання соціальних послуг у відділенні стаціонарного догляду шляхом проведення роз’яснювальної роботи та продовжувати роботу щодо виявлення одиноких громадян  та осіб з обмеженими  фізичними можливостями з метою надання  їм необхідної допомоги;
  • своєчасно проводити аналіз та обробку індивідуальних планів надання  соціальної послуги, забезпечувати оформлення відповідно вимог законодавства;
  • проводити відповідну роботу з надавачами  соціальних послуг щодо підвищення якості соціального обслуговування отримувачів послуг;
  • своєчасно здійснювати аналіз та обробку індивідуальних планів надання соціальної послуги в частині їх перегляду;

На протязі 2019 року фахівцем із соціальної роботи було надано послугу кризового та екстреного втручання 37 громадян, які опинилися в складних життєвих обставинах, з них 16 чол. – громадяни, що вийшли з місць позбавлення волі. З даними особами було проведено роботу з відновлення їх зв’язків у соціумі.

6 чол.  - надана допомога в оформлені та поселення в  відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання «Доброта» с. Немиринці.

5 чол. - надана допомога в оформлені та поселення в будинок - інтернат «Ветеран» с. Лісоводи

1 чол. – запропоновано проживання в будинку тимчасового проживання громадян, які втратили зв’язки із сім’ями «Промінь Надії» у Хмельницькому.

1 чол. -  здійснюється доставка гарячих обідів та надаються послуги з прання білизни.

Також даним особам, за необхідності надана допомога у доставці заготівлі паливних дров, допомогу з ремонту будинку

Наприкінці 2019 року у Городоцькому районному територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) було проведено атестацію робочих місць усіх посад, які є у штатному розписі з метою визначення шкідливих умов праці.

   Хмельницькою лабораторією експертизи  зроблено карту умов праці на кожну посаду. За результатами атестації робочих місць та висновків атестаційної комісії на основі комплексної оцінки дії факторів виробничого середовища, шуму, мікроклімату, важкості та напруженості праці, згідно наведених розрахунків і хронометражного спостереження, показів результатів атестації за умовами праці на робочому місці працівникам територіального центру надається щорічна додаткова відпустка та доплати до тарифної ставки за шкідливі умови.

  За результатами експертизи інженером з охорони праці було підготовлено список працівників, які підлягають періодичному медичному огляду та затверджено в  Держпраці у Хмельницькій області. На підставі затвердженого списку працівників територіального центру, Городоцька ЦРЛ спільно з Держпрацею у Хмельницькій області затвердила план - графік  проходження періодичного медичного огляду працівниками на 2020 рік.

Отже, у Городоцькому районному територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) проведено внутрішню оцінку якості  надання соціальних послуг та моніторинг соціальної послуги догляду вдома, послуг у відділенні «Віра в життя» та соціальної послуги  стаціонарного догляду у відділенні «Доброта» с. Немиринці.

Згідно шкали оцінки якісних та кількісних показників усі вищевказані соціальні послуги, що надаються територіальним центром відповідають встановленому рівню – «добре».

Однак,  під час проведення  моніторингу та оцінки якості  соціальних послуг були виявлені недоліки, для усунення яких заплановано здійснити наступні заходи:

  • підвищити рівень кваліфікації  працівників відділення соціальної допомоги вдома, відділення «Віра в життя»  по наближенню соціальних послуг до територіальної громади Городоцького району та м.Городка та стаціонарного догляду, зокрема за допомогою навчальних семінарів протягом 2020 року;
  • в межах фінансової можливості сприяти зміцненню матеріально-технічної бази територіального центру
  • організація денної зайнятості підопічних стаціонарного відділення, шляхом залучення їх до художньої самодіяльності, рукоділля, огляду преси та спільних переглядів художніх фільмів.
  • продовжувати роботу щодо виявлення громадян  та осіб з обмеженими  фізичними можливостями з метою надання  їм необхідної допомоги;
  • своєчасно проводити аналіз та обробку індивідуальних планів надання  соціальних послуг, забезпечувати оформлення відповідно вимог законодавства;
  • проводити відповідну роботу з надавачами  соціальних послуг щодо підвищення якості соціального обслуговування отримувачів послуг;
  • своєчасно здійснювати аналіз та обробку індивідуальних планів надання соціальних послуг в частині їх перегляду;
  • проводити відповідну роботу, спрямовану на своєчасність та результативність розгляду скарг і звернень отримувачів соціальних послуг.
  • провести нараду  із працівниками територіального центру з метою оприлюднення результатів проведення  моніторингу та внутрішньої оцінки якості соціальних послуг;
  • оприлюднити на сайті Городоцької міської ради результати проведення моніторингу та внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у територіальному центрі.

 

Голова комісії                                                            Надія Кисловська

 

 Члени комісії                                                              Лариса Гріх

                                                                                     Ірина Захарова

                                                                                     Ірина Шевчук

                                                                                      Лілія Івашко

Оксана Гаврилюк

Валентина Косман

Марії  Добош

Іраїда Осоченко

Марія Сороката

Рома Блажієвска

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь