Організація освітнього процесу у ЗДО
Організація освітнього процесу у ЗДО
Зміст методичної роботи в дошкільному навчальному закладі на 2017-2018 н.р. було визначено річним планом роботи, головною методичною метою якого було: «Виховання у дітей дошкільного віку гуманістичних ціннісних орієнтацій в умовах переоцінки системи цінностей і способу життя людей та формування різнобічно розвиненої, духовно багатої та патріотично налаштованої особистості, починаючи з раннього дитинства через реалізацію нової редакції Базового компонента дошкільної освіти, програми «Українське дошкілля» (нова редакція) та парціальних програм.
Програмне та психолого-методичне забезпечення педагогічного процесу відповідає меті і пріоритетним завданням діяльності закладу:
1. Удосконалювати роботу щодо формування комунікативно-мовленнєвої компетентності дитини шляхом створення розвивального середовища.
2. Продовжити роботу з народознавства, акцентувати увагу на патріотичне виховання у контексті розвитку духовного потенціалу особистості дитини дошкільного віку.
3. Формувати основи здорового способу життя дошкільників шляхом використання нових активних форм і методів роботи.
Методична та науково-теоретична робота базується на досягненнях науки, перспективного педагогічного досвіду кращих педагогів і спрямована на підвищення компетентності та професійної майстерності кожного педагога.
Враховуючи те, що педагогічний колектив поглиблено працює над впровадженням Базового компоненту , оптимізацією роботи з мовленнєвого розвитку, національної свідомості, виховання почуття патріотизму через громадянське та моральне виховання , забезпечення реалізації комплексного підходу до гармонійного формування всіх складових здоров’я дитини, для цього в дошкільному закладі проводяться педагогічні години, засідання творчої групи, педради, теоретичні семінари, тренінги, майстер-класи.
КОМПЛЕКСНА ПРОГРАМА
Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» (авт. кол. Білан О.І., Возна Л.М., Максименко О.Л.)
ПАРЦІАЛЬНІ ПРОГРАМИ:
- програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку «Про себе треба знати, про себе треба дбати»;
- програма художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку «Радість творчості»;
- програма з організації театралізованої діяльності в дошкільному закладі «Грай лик»;
- програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна – моя Батьківщина»;
- навчальна програма «Духовно-моральне виховання дітей дошкільного віку на християнських цінностях».
ІННОВАЦІЙНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ:
· структурно-функціональна модель роботи колективу із втілення ідей С.Русової;
· програма «Виховувати любов’ю» за спадщиною В.О. Сухомлинського;
· дихальна гімнастика Бутейко – система оздоровлення організму , спрямована на обмеження глибокого дихання;
· застосування коректурних таблиць у роботі з дошкільниками, Н.Гавриш;
· використання елементів методик Кюїзенера.
ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ:
1. Зміст діяльності і завдання педагогічного колективу на 2017/2018 н.р. (педагогічний консиліум)
2. Про фізичний розвиток та зміцнення здоров’я вихованців
(педрада-круглий стіл)
3. Про шляхи вдосконалення національно-патріотичного виховання дошкільників в контексті «Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді»
(педрада-консиліум)
4. «Про результативність освітньої роботи з дошкільниками»
СЕМІНАРИ:
1. «Ефективність використання здоров'язбережувальних технологій в умовах дошкільного закладу»
2. Захист прав дитини дошкільника (практичного психолога)
3. Гендерне і статеве виховання дошкільників
СЕМІНАРИ – ПРАКТИКУМИ:
1. «Музейна педагогіка»
2.«Комунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільників»
ШКОЛА МОЛОДОГО ВИХОВАТЕЛЯ
ТВОРЧА ГРУПА
Тема: «Патріотичне виховання у контексті розвитку духовного потенціалу особистості дитини дошкільного віку»
РОЗКЛАД ОРГАНІЗОВАНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ГРУПАХ
ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «СОНЕЧКО»
2017-2018
|
Група раннього віку «Перлинки»
|
Група раннього віку «Капітошка»
|
Молодша група "Казочка"
|
Середня група «Джерельце»
|
Пн
|
1. Природа /довкілля / худ. літ./ соціум
2. Фізкультура (ІІ п.д.)
|
1. Малювання
2. Музика (ІІп.д)
|
1. Фізкультура
2. Природа/ худож. література
|
1. Музика
2. Природа / природа космосу
|
Вт
|
1. Музика
|
1. Розвиток мовлення
2. Фізкультура (ІІп.д.)
|
1. Малювання
2. Розвиток мовлення
|
1. Фізкультура
2. Математика / конструювання/ економіка
|
Ср
|
1. Малювання
2. Сенсорний розвиток/конструюван.
|
1. Конструювання /сен.розвиток)
|
1. Музика
2. Математика/конструювання
|
1. Фізкультура
2. Розвиток мовлення
|
Чт
|
1. Розвиток мовлення
2.
3. Фізкультура
|
1 . Фізкультура
2. Природа /довкілля / худ. літ./ соціум
|
1. Довкілля /ознайомлення із соціумом
2. Фізкультура
|
1.
2.Музика
3. Малювання
|
Пн
|
1. Музика
2. Ліплення/аплікація
|
1. Ліплення/аплікація
2. Музика
|
1. Музика
2. Ліплення/аплікація
|
1. Довкілля / худ. література / ознайомлення із соціумом
2.
3. Ліплення/аплікація
|
|
Середня група «Промінчики»
|
Старша група «Ромашка»
|
Старша група «Здоров'я»
|
Графік гурткової роботи
|
Пн
|
1. Природа / природа космосу
2. Фізкультура
|
1.Розвиток мовлення
2. Музика
3. Малювання
|
1. Довкілля/ ознайомлення із соціумом
2. Малювання
3. Фізкультура
|
|
Вт
|
1. Математика / конструювання/ економіка
2. Музика
|
1. Математика/констр/ економіка
2. Фізкультура
Ручна праця (ІІп.д)
|
1. Математика/констр/ економіка
2.
3. Фізкультура
Ручна праця (ІІп.д.)
|
1600 – 1630 – «Дзвінкі голосочки» Кутриш Г.І
|
Ср
|
1. Розвиток мовлення
2. Малювання
3. Фізкультура
|
1. Грамота
2. Фізкультура
3. Ліплення/аплікація
|
1. Грамота
2. Музика
|
1600 – 1630 «Веселі нотки»
Кльоц М.В.
1600 – 1630 - «Про себе треба знати, про себе треба дбати»
Коваль О.Ю.
|
Чт
|
1. Ліплення/аплікація
2. Музика
|
1. Музика
2. Ознайомлення із соціумом/ довкілля
|
1. Розвиток мовлення
2. Ліплення/аплікація
3. Природа
|
1600 – 1630 «Сходинки добра»
Бас О.М.
|
Пн
|
1. Довкілля /
худ. література / ознайомлення із соціумом
|
1. Природа / природа космосу
2. Худ. література
Гурткова робота
|
1.Художня література
2.
3. Музика
|
1600 – 1630
Прокопова Н.М.
|