Чому корисно створювати кооперативи? Як дослідити ринок збуту? Створення власного бренду - досвід марки “Медові Брати”
Сьогодні дедалі більшої популярності набирає тема кооперативів (молочних, ягідних та ін.). На території Городоцької ОТГ діє два кооперативи плодово-ягідний «Купинчанка» та медовий «Подільський Бджоляр».
Основне питання, яке хвилює членів кооперативів - збут продукції. Саме для розгляду теми збуту продукції в Городок, на запрошення міської ради, з метою обміну досвідом ведення бізнесу, приїхав виходець з нашого міста Дмитро Кушнір, який є одним із засновників бренду "Медові Брати". Городоччанин спільно із братами запровадив власну марку меду “Медові Брати”. Клієнтами “Медових братів” є і українські споживачі, і іноземні. ?"Медові Брати" розпочали свою діяльність із створення маркетингової ідентичності "Смаки українських місцевостей", презентувавши покупцям мед від пасічників з декількох областей, зокрема із Сатанівських Медоборів. Активну участь у дискусії взяли представники кооперативів «Купинчанка» та «Подільський Бджоляр». Дмитро Михайлович запросив до співпраці Городоцьких пасічників та жителів громади, які бажають створювати кооперативи та із власною продукцією виходити на український та іноземний ринок. Зокрема запропонував допомогу у пошуку оптових покупців для існуючих кооперативів та допомогу у створенні власного бренду продукції з Городоччини. Сподіваємося, що зустріч принесе гарний результат у майбутньому і скоро продукти господарів з Городоцької ОТГ будуть відомі далеко поза межами краю.