Городоцька міська територіальна громада

Хмельницька область, Хмельницький район

Відділ комунального майна

Адреса: 32000, Хмельницька область, Хмельницький район, місто Городок, вулиця Шевченка Т, будинок 20 (2-й поверх)

Графік роботи: пн-чт 8:00-17:15, пт 8:00-16:00

Обідня перерва: 12:00-13:00

Вадим Антонович ЧЕРНЕЦЬКИЙ

начальник відділ комунального майна

Структура відділу:

Головний спеціаліст - Світлана Олександрівна Білик

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ комунального майна виконавчого комітету Городоцької міської ради

 1. Загальні положення

     1.1.  Відділ комунального майна Городоцької міської ради   (далі – Відділ) утворюється за рішенням Городоцької міської ради та є структурним підрозділом виконавчого комітету   Городоцької міської ради.

     1.2.Відділ є підзвітним та підконтрольним Городоцькій міській раді, підпорядкований її виконавчому комітету, міському голові, заступнику міського голови.

     1.3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», іншими законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, іншими законодавчими та нормативними актами, рішеннями Городоцької міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями Городоцького міського голови та цим Положенням.

2.Завдання та повноваження Відділу

     2.1.Відділ в межах повноважень, визначених міською радою, здійснює державну політику у сфері приватизації та оренди майна, що перебуває у комунальній власності Городоцької територіальної громади. Здійснює організаційно – методичну роботу по управлінню комунальним  майном, його ефективне використання на території громади.

     2.2.Основними завданнями Відділу є:

2.2.1. Облік та управління майном, яке належить до комунальної власності Городоцької міської  територіальної громади в особі Городоцької міської ради (далі-Ради);

2.2.2. Організація діяльності по передачі в оренду майна комунальної власності Городоцької міської ради.

2.2.3. Організація та проведення приватизації об’єктів нерухомого майна комунальної власності Городоцької міської ради.

3.Компетенція відділу

     3.1. В сфері оренди комунального майна:

3.1.1. Розглядає заяви з питань оренди нерухомого майна комунальної власності Ради, та за результатами розгляду постійною комісією з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження та транспорту (далі – Комісії), готує відповідні проекти рішень Ради;

3.1.2. Попередньо формує та подає на затвердження Ради (готує проекти рішень) перелік об’єктів, щодо яких прийнято рішення про передачу в оренду (Переліки першого і другого типів);

3.1.3. Укладає договори з операторами електронних майданчиків, реєструється в електронній торговій системі та на підставі відповідних рішень Ради, користується правами та обов’язками, передбаченими законодавством України з питань оренди комунального майна для орендодавців комунального майна;

3.1.4. Виступає замовником рецензування звітів про оцінку об’єктів оренди у випадку оренди нерухомого майна;

3.1.5. Готує договори оренди рухомого та нерухомого майна (будівель, споруд, приміщень, а також їх окремих частин) комунальної власності Громади та подає їх на затвердження Ради;

3.1.6.Здійснює переддоговірну та претензійно-позовну роботу щодо виконання договорів оренди, укладених Радою;

3.1.7. Здійснює контрольні функції у сфері оренди комунального майна в порядку, затвердженому міською радою, в тому числі контроль за своєчасним та в повному об’ємі надходженням орендної плати;

3.1.8. Здійснює аналіз ефективності використання нежитлових приміщень міської комунальної власності.

     3.2. В сфері приватизації комунального майна:

3.2.1. Формує перелік об’єктів нерухомості комунальної власності Городоцької міської ради, які підлягають приватизації та подає його на затвердження Ради;

3.2.2. Укладає договори з операторами електронних майданчиків, реєструється в електронній торговій системі та на підставі відповідних рішень Ради, здійснює своєчасне внесення відповідної інформації через електронний кабінет до електронної торгової системи.

3.2.3. Укладає договори на проведення незалежної оцінки майна, рецензування звітів про оцінку та актів оцінки майна в процесі його приватизації.

3.2.4. Складає перелік об’єктів комунальної власності, які не підлягають приватизації, і подає їх на затвердження Ради.

3.2.5. На підставі рішень Ради укладає угоди щодо проведення підготовки об’єктів до приватизації та їх продажу, угоди щодо проведення аукціонів з продажу майна.

3.2.6. Здійснює контроль за надходженням коштів від приватизації комунального майна, в разі несвоєчасної сплати коштів проводить розрахунки штрафів та пені.

3.2.7. Підписує акти прийому-передачі приватизованого комунального майна.

3.2.8. Здійснює контроль за виконанням умов договорів купівлі-продажу об’єктів приватизації.

3.2.9. Введе облік приватизованих об’єктів комунальної власності Городоцької міської ради.

     3.4. Інші повноваження відділу:

3.4.1. Організовує роботу по наданню у користування комунального майна Городоцької міської ради на правах оперативного управління та господарського відання: розглядає звернення, здійснює підготовку матеріалів, які надає на розгляд Комісії, за результатами розгляду яких готує відповідні проекти рішень Ради;

3.4.2. Розглядає звернення громадян щодо видачі дублікатів свідоцтв про право власності на приватизовані квартири (будинки), кімнати в комунальних квартирах, жилі приміщення у гуртожитках комунальної власності, та за результатами їх розгляду готує відповідні проекти рішень виконавчого комітету Городоцької міської ради.

3.4.3. Забезпечує виконання рішень сесій міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови з питань, які стосуються діяльності Відділу.

3.4.4. Розглядає інші пропозиції, звернення, заяви, скарги громадян, підприємств, установ і організацій з питань, віднесених до повноважень Відділу.

4. Права Відділу

      Відділ має право:

     4.1. Одержувати в установленому законодавством порядку від органів державної виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій всіх форм власності інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

     4.2. Залучати для вирішення питань, що належать до компетенції Відділу, керівників та спеціалістів інших виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій, депутатів міської ради (за їх згодою).

5. Організація діяльності, керівництво та структура Відділу

     5.1. Відділ є виконавчим органом Городоцької міської ради.

     5.2. Штатний розпис Відділу, чисельність і фонд оплати праці затверджуються рішенням Ради.

     5.3. Посадові особи Відділу є посадовими особами органів місцевого самоврядування.

     5.4. Розмір посадового окладу, присвоєння рангів та преміювання посадових осіб Відділу встановлюється в передбаченому законодавством  порядку.

     5.5. Структура відділу: відділ складається з начальника та головного спеціаліста.

5.5.1 Начальник Відділу:

5.5.2. Здійснює керівництво та організовує роботу Відділу відповідно до вимог чинного законодавства, та цього положення, несе відповідальність за виконання Відділом рішень міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови та за виконання покладених на Відділ завдань;

5.5.3. Готує та подає на затвердження Ради Положення про відділ, розподіляє посадові обов’язки між працівниками, погоджує їх посадові інструкції, координує і контролює виконання посадових обов’язків працівниками Відділу, визначає ступінь відповідальності працівників, забезпечує доведення до виконавців нормативних та розпорядчих документів по колу питань, віднесених до їх компетенції;

5.5.4. Вносить пропозиції щодо заохочення працівників Відділу та притягнення їх, у разі необхідності, до дисциплінарної та матеріальної відповідальності;

5.5.5. Укладає договори в межах наданих повноважень;

5.5.6. Діє без доручення від імені Відділу та представляє його у відносинах з органами державної влади, місцевого самоврядування, організаціями, підприємствами, установами, у судових та правоохоронних органах;

5.5.7. Видає накази відповідно до повноважень Відділу, організовує та контролює їх виконання;

5.5.8. Здійснює інші повноваження керівника Відділу, покладені на нього окремими рішеннями міської ради, виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови.

5.5.9.За відсутності начальника відділу, його обов’язки виконує головний спеціаліст на підставі розпорядження міського голови.

6. Припинення відділу   

     6.1. Припинення Відділу проводиться на підставі рішення міської ради у порядку, визначеному чинним законодавством України.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь