Що потрібно знати споживачам
Не дивлячись на те, що всім добре відомий крилатий вислів «Споживач завжди правий», наші права продовжують порушувати. Прикро, але щоденно кожний із нас без винятку стикається з обманами та обрахунками, продажем неякісних товарів, обслуговуванням неналежного рівня та некоректною поведінкою торговельних працівників.
Коли Ви ознайомитесь з нижчевикладеним, Вам буде значно простіше зорієнтуватися в ситуації порушення Ваших прав.
Закон України «Про захист прав споживачів»
Що робити, якщо виникли питання до авіакомпанії
Щодо обов’язку продавців видавати розрахункові документи встановленої форми при реалізації побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту
До уваги споживачів! Будьте пильними при придбанні ювелірних виробів!
Що робити, якщо вас обкурюють? Пишіть скаргу до Держпродспоживслужби!
Що робити споживачу, якщо ціни на ціннику і в чекові не співпадають?
Пам’ятка для споживачів, які мають намір скористуватися послугами інтернет-магазину
Пам’ятка для споживачів (якщо ваші права порушено)
Зразок скарги про порушення прав споживача
Зразок скарги про порушення прав споживачів (у випадку відмови в обслуговуванні українською мовою)
Зразок скарги споживача (у випадку відмови провести розрахунок банківською карткою)
Пам’ятка споживача: Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у магазині?