A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Городоцька міська об'єднана територіальна громада
Хмельницька область, Городоцький район

Відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб повідомляє!

Дата: 20.07.2018 11:05
Кількість переглядів: 176

Реєстрація місця проживання

 

За реєстрацію місця проживання стягується адміністративний збір:

у разі звернення особи протягом 30 днів з моменту зняття з реєстрації –  в розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати (13,60 грн);

у разі звернення особи з порушенням зазначеного терміну – в розмірі 0,0255 розміру мінімальної заробітної плати (40,80 грн);

У разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну адміністративну послугу та зараховується до місцевого бюджету за новим місцем проживання.

Отримувач  коштів: УК у Городоцькому р-ні/ОТГ. Городок/22012500

Р/р – 33219879022705          

МФО 899998

код ЄДРПОУ 37804204

Призначення  платежу: *;101; 04060708; 22012500; плата  за  надання  інших  адміністративних послуг

 

             Перелік документів необхідних для реєстрації місця проживання:

  • Заяву за формами, наведеними відповідно у додатках 6,7 або 8 до Правил реєстрації місця проживання;
  • Документ, до якого вносяться відомості про місце проживання/перебування;
  • Свідоцтво про народження (для осіб, що не досягли 14-річного віку);
  • Довідка про реєстрацію місця проживання/талон про реєстрацію місця проживання (для осіб, що не досягли 14-річного віку у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання з іншої адміністративно-територіальної одиниці);
  • Квитанцію про сплату адміністративного збору (у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну послугу);

Документи, що підтверджують:

- право на проживання в житлі – ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди),

- рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи.

У разі відсутності зазначених документів реєстрація особи здійснюється за згодою власника/співвласників житла, наймача та членів його сімї на реєстрацію місця проживання (зазначені документи або згода не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітніх за адресою реєстрації місця проживання батьків / одного з батьків або законного представника /представників);

    -Військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку віком від 18 до 60 років);

Зняття з реєстрації місця проживання особи здійснюється на підставі:

  • заяви про зняття особи з реєстрації місця проживання, яка подається особою або її законним представником;
  • судового рішення, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житлове приміщення або права користування житловим приміщенням, про виселення, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою;
  • свідоцтва про смерть;
  • паспорта або паспортного документа, що надійшов з органу державної реєстрації актів цивільного стану, або документа про смерть, виданого компетентним органом іноземної держави, легалізованого в установленому порядку;

Зняття з реєстрації здійснюється в день звернення особи. Особа, яка досягла 14-річного віку, подає заяву про зняття з реєстрації місця проживання особисто.

У разі реєстрації місця проживання батьків за однією адресою при знятті з реєстрації одного з батьків разом з дитиною/дітьми до 14 років другий з батьків надає письмову згоду на зняття дитини/дітей з реєстрації місця проживання.

Зняття з реєстрації місця проживання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб, стосовно яких встановлено опіку чи піклування, здійснюється за погодженням з органами опіки і піклування.

 

У разі подання заяви представником особи додатково подаються:

  • документ, що посвідчує особу представника;
  • документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини - батьками (усиновлювачами).

Реєстрація місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.

У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами місце проживання дитини, яка не досягла 14 років, реєструється разом з одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).


« повернутися

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь