Городоцька міська територіальна громада

Хмельницька область, Хмельницький район

Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад виконавчого комітету Городоцької міської ради

Дата: 17.01.2020 17:07
Кількість переглядів: 954

 

УКРАЇНА

ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ

ГОРОДОЦЬКА МІСЬКА РАДА

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

міського голови

 

      16 січня 2020 року     Городок                              № 17/2020-р

 

Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад 

виконавчого комітету Городоцької міської ради  

  

Відповідно до пункту 1 частини 3 статті 50 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні», частини 2 статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 169 "Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців", зі змінами, Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого наказом Головного управління Державної служби України від 08 липня 2011 року № 164, зі змінами, у зв’язку з наявністю вакантних посад у виконавчому комітеті Городоцької міської ради

 1. Оголосити конкурс на заміщення вакантних посад:

- начальника відділу організації надання адміністративних послуг;

- державного реєстратора відділу організації надання адміністративних послуг.

2. Встановити вимоги до кандидатів на заміщення даних вакантних посад  згідно з додатком 1.

3. Оприлюднити оголошення про проведення конкурсу на офіційному веб-сайті Городоцької міської ради.

4. Контроль виконання даного розпорядження покласти на керуючу справами (секретаря) виконавчого комітету Бистрицьку О. І. 

 

 

 

 

В. п. міського голови,                                                                                                                секретар міської ради                                                            О. ГРІХ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

до розпорядження

міського голови 

№17 /2020-р. 

від 16.01.2020 р. 

 

Оголошення про проведення конкурсу

Виконавчий комітет Городоцької міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

- Начальника відділу організації надання адміністративних послуг;

- Державного реєстратора відділу організації надання адміністративних послуг.

           До участі у конкурсі запрошуються  громадяни України, які досконало володіють державною мовою, знаннями діючого законодавства та мають навички роботи з комп’ютерною технікою, володіння програмним комплексом Microsoft Office. 

          Кваліфікаційні вимоги до посад:

1. Начальника відділу організації надання адміністративних послуг - вища освіта не нижче ступеня спеціаліста, магістра відповідного професійного спрямування, стажем роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

2. Державного реєстратора відділу організації  надання адміністративних послуг - вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра за спеціальністю правознавство (для державних реєстраторів, які здійснюють реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень).

Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку).

Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.

До конкурсної комісії необхідно подати заяву для участі в конкурсі, особову картку (форма П-2ДС), копію документа про освіту, копії паспорта та військового квитка (для військовозобов’язаних), копію реєстраційного номера облікової картки платника податків,          2 фотокартки (4х6 см) та інші копії документів за необхідністю.

Крім того, особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» за минулий 2019 рік шляхом заповнення  відповідних форм на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції з використанням програмних засобів Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Додаткова інформація про основні функціональні обов’язки, розмір та умови оплати праці надається головою конкурсної комісії – першим заступником міського голови            Літвінчуком С. М. 

Термін подання документів: протягом 30 календарних днів, з дня опублікування оголошення на офіційному веб-сайті Городоцької міської ради (по 14 лютого 2020  року включно).

Адреса: м. Городок, вул. Грушевського,53, виконавчий комітет Городоцької міської ради      (каб. 2)

Телефон для довідок: 3-12-33, 3-30-92


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь