A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Городоцька міська об'єднана територіальна громада
Хмельницька область, Городоцький район

Реформування процедури надання адміністративних послуг

Дата: 06.08.2020 13:50
Кількість переглядів: 101

      Ось уже восьмий рік діє закон «Про адміністративні послуги».  Разом з його прийняттям в Україні почався новий етап реформи законодавства та організаційного регулювання процедур надання послуг державою. 

     За ці роки було розроблено низку законів та підзаконних актів, які регулюють надання адміністративних послуг, а діючі на той момент дозвільні центри було реорганізовано у сучасні центри надання адмінпослуг.

     Це дозволило суттєво розширити спектр та підвищити якість надання таких послуг громадянам безпосередньо в населеному пункті, де вони проживають. Для цього було делеговано надання частини  адмінпослуг органам місцевого самоврядування та налагоджується робота Єдиного державного порталу адміністративних послуг.

    Попри багато позитивних результатів, ще багато існує процедур, які необхідно вдосконалювати та спрощувати.

    Проблемною частиною даної реформи є інформаційно-роз’яснювальна робота серед споживачів адмінпослуг, які досі вважають деякі з процедур обтяжливими, непрозорими та складними.

     Існують певні організаційні та кадрові проблеми на етапах впровадження цієї важливої реформи в конкретному випадку і на території  Городоцького району.

      З березня місяця цого року відновив свою роботу Центр надання адміністративних послуг, як міськрайонний тепер уже створений Городоцькою міською радою.

      Ідея створення міськрайонного ЦНАП виникла не сама по собі.  Поштовхом для створення були тіж таки адміністративні реформи та участь Городоцької міської ради у 4-му заключному раунді Європейського проекту вдосконалення надання адміністративних послуг «U-Lead з Європою».

     Перед об’єднаною територіальною громадою ставилися завдання  віднайти приміщення для ЦНАП, зробити ремонт приміщення, враховуючи всі вимоги для комфортного  та зручного обслуговування  населення  та суб’єктів господарювання, в тому числі для обслуговування людей з обмеженими фізичними можливостями.

В частині створення та проведення капітального ремонту завдання виконано. Приміщення знаходиться в центрі міста і відповідає всім сучасним вимогам для обслуговування суб’єктів звернення.

    Також одним із технічних завдань було підібрати та перевести персонал  для організації та надання адмінпослуг в ЦНАП  та створення віддалених робочих місць в деяких населених пунктах для зручності обслуговування населення. Даний етап завдання через обмеження в зв’зку із  ситуацією пов’язаною з «Covid- 19» знаходиться у фазі впровадження.

      І до даного  етапу виконання необхідно підійти з усією виваженістю і відповідальністю. Адже, як відомо «кадри вирішують все». Бо найважливішим ресурсом Центру надання адміністративних послуг є його персонал, який має ввічливо спілкуватися з відвідувачами, швидко та на високому рівні знаходити рішення з питань, з якими до нього звертаються.

      Сьогодні отримання адміністративних послуг – це регулярна та буденна процедура, якою ми всі неодноразово користуємося, коли потрібно прописатися/виписатися з помешкання, зареєструвати власний бізнес, зареєструвати нерухоме майно, отримати  дозвола, витяги, довідки та багато іншого.

     Якість роботи ЦНАП визначає рівень довіри  громадян до  влади, який безпосередньо залежить від того, як держава виконує свої функції, де надання адмінпослуг посідає одну із ключових позицій. Бо відвідувачам ЦНАП важливо не просто отримати потрібний документ, але й отримати його вчасно, якісно та за зрозумілою процедурою.   Наразі це є одним із ключових завдань надання адміністративних послуг, яку проводить Мінекономрозвитку та Мінцифри спільно з міжнародними та українськими експертними організаціями, проектами та фахівцями.

      Адміністратори та працівники Центру, ті що вже працюють та в майбутньому працюватимуть з відвідувачами мають постійно працювати над своїм вдосконаленням та саморозвитком, використовуючи через участь у он-лайн навчанні кращі методики та практики, спрямовані самовиховання та самоорганізацію, розвиток фахової інтуіції та творчого мислення, перебудову їхніх особистих установок та стереотипів щодо надання адмінпослуг згідно сучасних очікувань та вимог громадян та бізнесу.

     Тому першочерговим підходом до роботи ЦНАП є наближення функціонування Центру надання адміністративних послуг  до європейських та світових стандартів та практик надання адмінпослуг, що в свою чергу сприятиме формуванню позитивного іміджу серед громадян та бізнесу, відновленню довіри до влади в цілому.

    Діяльність адміністраторів ЦНАП має стати синонімом професіоналізму, а самі працівники та адміністратори повинні стати і для громадян, і для підприємців порадниками та помічниками, висококваліфікованими фахівцями. 

    Адже ЦНАП – це обличчя місцевої влади. І які створені умови  обслуговування та ставлення до відвідувачів, за якими критеріями підібрано персонал, чи відповідає рівень культури обслуговування та ефективність роботи для забезпечення задоволення відвідувачів, всі ці моменти складають відношення та визначають рівень довіри до влади.

    Тому основна мета, яка буде ставитися – гарантувати відвідувачу, незалежно від  теми його звернення, отримати обслуговування високої якості.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь