A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Городоцька міська об'єднана територіальна громада
Хмельницька область, Городоцький район

Городоцька міська ОТГ візьме участь у впровадженні Державного аграрного реєстру

Дата: 16.09.2020 13:57
Кількість переглядів: 148

Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України спільно із Всеукраїнською асоціацією громад розпочинають активну фазу другого пілотного впровадження Державного аграрного реєстру (ДАР). Для цього залучаються об’єднані територіальні громади, відібрані за результатами відкритого конкурсу. Загалом пілотний проєкт охопить 53 ОТГ у всіх областях України. Зокрема й Городоцьку громаду.

Пілотне впровадження Державного аграрного реєстру стартує з 16 вересня. Проєкт реалізується у координації з Держгеокадастром, Міністерством юстиції України та за сприяння проєкту Світового Банку й ЄС «Підтримка прозорого управління земельними ресурсами в Україні», а також Програми USAIDз аграрного і сільського розвитку (АГРО).

На період пілоту залучені працівники Городоцької міської ОТГ стануть операторами ДАР і консультуватимуть фермерів з питань роботи реєстру, допомагатимуть реєструватися тим аграріям, які не мають комп’ютера або доступу до мережі Інтернет, допомагатимуть аграріям вносити відомості про себе в систему й збиратимуть відгуки про її функціонал і роботу. 

У цілому ж зареєструватися у ДАР онлайн вже зараз може будь-який український фермер. Участь у другому пілотному впровадженні ДАР дозволить власникам земельних ділянок перевірити коректність даних на землю, виявити помилки в реєстрах і подати заявки на їх виправлення, а також перевірити відповідність даних про майнові права на землю.

Довідково:

Державний аграрний реєстр – електронний майданчик, який сприятиме створенню прозорої системи державної підтримки аграріїв, зробить взаємодію між державою та сільськогосподарським виробником простою, доступною, зручною та простежуваною.

За допомогою Аграрного реєстру планується надавати державні сервіси, спростити доступ до банківського фінансування та програм кредитних гарантій, а також запровадити програми державної підтримки й оцінювати їх ефективність.

Реєстрація та користування Державним аграрним реєстром – безкоштовні. Верифікація агровиробника в Державному аграрному реєстрі відбувається за допомогою BankID або кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

У разі відсутності КЕП його можна зробити самостійно або це допоможе зробити оператор під час реєстрації (у випадку наявності рахунку в ПриватБанк), для цього необхідно також взяти з собою флешку. Для реєстрації за допомогою BankID потрібно мати картку одного з банків, підключених до системи BankID НБУ.

Зареєструватися у Державному аграрному реєстрі онлайн можна за посиланням: www.ar.gov.ua

Покрокова інструкція для реєстрації доступна у відео: https://www.ar.gov.ua/using

Оператори у громаді:

Гречаник Дмитро Васильович – тел. (098)224-73-99;

Бамбуля Олена Олександрівна – тел. (067)142-76-41.

 

Основні переваги Аграрного реєстру для агровиробників

  1. Всі господарства (від найменших особистих селянських господарств до великих) можуть зареєструватись в реєстрі. Вони матимуть змогу перевірити коректність інформації про господарство, отримувати інформацію про підтримку, та подавати заявки на дозвільні документи та інші сервіси від держави.
  2. Можливість отримання з державних реєстрів інформацію про себе в “єдиному кабінеті” та можливість її актуалізовувати, зокрема щоб не втратити можливість претендувати на державну підтримку.
  3. Можливість перевірити правовий статус земельних ділянок, і якщо є необхідність – ініціювати відповідні зміни.
  4. Зареєстровані аграрії невідкладно отримуватимуть інформацію про нові можливості програм державної підтримки, а також про те, як до них долучитись. Інформація через реєстр поширюватиметься автоматично.

За наслідками роботи пілотного проекту можливості Аграрного реєстру буде розширено, зокрема, наступними функціями:

  1. Аграрний реєстр передбачатиме покращення доступу до банківського кредитування та програми кредитних гарантій. Інформація із реєстру, у разі надання відповідного дозволу учасником реєстру, буде офіційним джерелом даних для банків.
  2. Аграрний реєстр даватиме можливість замовляти державні послуги. Наприклад, інформація із реєстру буде використовуватись для отримання дозвільних документів. Буде забезпечено зворотній зв’язок із іншими державними реєстрами (наприклад Державним кадастром) для повідомлення про виявлені помилки із метою їх виправлення.
  3. Спрощений доступ до державної підтримки, що забезпечить економію часу. Не треба кожного разу подавати одну і ту ж інформацію, яка вже міститься в реєстрі – все можна зробити онлайн. Не буде потреби доставляти документи – все можна буде зробити онлайн.

Хто є держателем Аграрного реєстру?

Держателем аграрного реєстру є Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Програмне забезпечення Аграрного реєстру розміщене на сервері Мінекономіки із відповідним рівнем захисту.

Яким чином забезпечено збереження інформації в Аграрному реєстрі?

Доступ до інформації стосовно виробника аграрної продукції, який бере участь в Аграрному реєстрі, матиме лише безпосередньо такий виробник. Перевірка при наданні доступу здійснюється за допомогою цифрового електронного підпису, що виключає можливість доступу сторонніх осіб до інформації про виробника. 

Архітектура Аграрного реєстру виключає можливість зміни правового статусу інформаційних об’єктів інших реєстрів, оскільки Аграрний реєстр не передбачає прямого внесення змін до інших реєстрів та земельного кадастру. Через аграрний реєстр виробник може лише подати  заяву на відповідні зміни, засвідчену ЕЦП, яка буде надалі опрацьовуватись в рамках стандартних процедур, передбачених чинним законодавством. Таким чином, Аграрний реєстр виступає лише як «єдиний кабінет аграрія», який забезпечує безпосередньо аграрних виробників зручним інструментом комунікації із органами державної влади та управління. Водночас, він даватиме можливість відстежувати статус поданих заявок, а отже - проконтролювати їх виконання.

Чи є відмінність у внесенні інформації про себе фізичними та юридичними особами?

Для юридичної особи необхідно використовувати ЕЦП такої юридичної особи. Вносити інформацію щодо юридичної особи  повинен директор або належним чином уповноважена особа. В іншому, відмінності в роботі Аграрного реєстру для юридичних осіб відсутні.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь