Дводенний тренінг «Ділова етика та взаємодія з відвідувачами ЦНАП»
Як підвищити якість надання адміністративних послуг? Як поводити себе працівнику ЦНАП у непередбачених ситуаціях? Як правильно спілкуватись з клієнтом? Що робити, коли клієнт веде себе неадекватно?
Це та інше, 12 та 13 листопада навчали у Городоцькій громаді. Навчання проходило у рамках фази впровадження Програми «U-LEAD з Європою» за напрямком покращення якості надання адміністративних послуг. Дводенний тренінг «Ділова етика та взаємодія з відвідувачами ЦНАП» проходив за участю працівників відділу ЦНАПу Городоцької міської ради, спеціалістів віддалених робочих місць, в.о.старост старостинських округів, де передбаченні віддалені робочі місця та представників громадських організацій. Модератор заходу – Олена Лісовська.
Учасники тренінгу опановували ази ділової етики та варіанти ефективної комунікації, вивчали безконфліктне спілкування, знайомилися із секретами побудови запитань та боротьби з бар’єрами, які заважають у спілкуванні з клієнтами та розглядали гендерні питання у контексті надання адміністративних послуг. Крім того, було наголошено на етиці спілкування з різноманітними верствами населення, котрі бажають отримати певні послуги.
Учасники тренінгу в цікавій формі здобули нові корисні знання, які допоможуть у роботі.