Відбулось засідання адмінкомісії…
Згідно Правил благоустрою території міста Городка, затверджених рішенням сорок першої сесії міської ради VI скликання від 21.02.2014 року громадяни у сфері благоустрою зобов’язані укладати договори на вивіз твердих побутових відходів та рідких відходів, забезпечити своєчасний вивіз побутового та будівельного сміття, не допускати складування будівельних матеріалів поза садибою. Саме за встановленні факти порушення вищезазначеного, санітарно-екологічним інспектором міської ради було складено протоколи про адміністративне правопорушення, які розглядались вчора на засіданні адміністративної комісії.
Також комісією розглянуто протоколи за порушення статті 155 КУпАП «Порушення правил торгівлі і надання послуг працівниками торгівлі, громадського харчування та сфери послуг громадянами, які займаються підприємницькою діяльністю» та статті 159 КУпАП «Порушення правил торгівлі на ринках». Враховуючи ступінь важкості вчиненого адміністративного правопорушення, пояснення правопорушника, комісія винесла рішення про накладання адміністративних стягнень згідно чинного законодавства.