Городоцька міська територіальна громада

Хмельницька область, Хмельницький район

Звіт про результати діяльності Городоцького відділення Фонд соціального страхування України за 2020 рік

Дата: 29.03.2021 11:08
Кількість переглядів: 538

Відділення обслуговує страхувальників на території п’яти територіальних громад: Городоцької, Чемеровецької, Сатанівської, Гуківської та Закупненської. Основними завданнями Фонду у 2020 році були: надання матеріального забезпечення, страхових виплат, соціальних та реабілітаційних послуг, здійснення перевірок обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності, контроль за використанням роботодавцями та застрахованими особами коштів Фонду, профілактики нещасних випадків тощо.

Результати діяльності Городоцького відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області за 2020 рік у цифрах:

У відділенні перебувають на обліку 3270 страхувальників, із них відповідно до статусу: 1197 юридичні особи; 1527 фізичних осіб (особисто); 524 фізичних осіб-роботодавців; 22 члени фермерського господарства. 239 чинних особових справ потерпілих на виробництві та членів їх сімей.

По тимчасовій непрацездатності протягом року Було профінансовано 3849 листків непрацездатності. Допомогу отримали 2437 осіб., а саме: по тимчасовій непрацездатності 38959 Днів 3686 листків на суму 10 137 083,07 гривень. Середній розмір середньоденної допомоги 260,2 грн.; по по вагітності та пологах 16394 днів 163 листка на суму 3598328,81 гривень. Середній розмір середньоденної допомоги 219,49 грн.

Відновне лікування на базі реабілітаційних відділень санаторно-курортних закладів, що надається застрахованим особам за їхнім вибором відповідно до медичних показань безоплатно за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, профінансоване Городоцьким відділенням в 2020 році в розмірі 107,1 тис. гривень. 10 застрахований осіб пролікувалися в санаторно-курортних закладах за такими різними профілями. Середня тривалість відновного лікування за рахунок коштів ФССУ для однієї особи склала 20 днів, середня сума витрат на одну особу склала 10,7 тис. гривень. Також оплачені лікарняні за весь період реабілітації за рахунок коштів Фонду.

Виплачені кошти на щомісячні та одноразові страхові виплати в сумі 21 509,1 тис. грн (239 справи); щомісячна страхова виплата в разі часткової втрати працездатності, що компенсує відповідну частину втраченого заробітку потерпілого - 5 656 тис. грн (253 справи);  щомісячні страхові виплати особам, які мають на це право в разі втрати годувальника, – 107,1 тис. грн (9 справ); одноразова допомога потерпілому в разі стійкої втрати професійної працездатності - 29,8 тис. грн (4 особи); надана допомога у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю до відновлення працездатності або встановлення інвалідності - 49 тис. гривень (4 особи).

Двічі проведено перерахування щомісячних страхових виплат, в результаті чого виплати потерпілим зросли на 120,7%, а утриманцям на 120,0 відсотка.

На лікування потерпілих на виробництві та їх медичну реабілітацію – 48,4 тис. грн (5 потерпілих); санаторно-курортне лікування – 14,3 тис. грн (1 потерпілий); забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації  -132,4 тис. грн (21 потерпілий); забезпечення лікарськими засобами та виробами медичного призначення – 18,6 тис. грн (6 потерпілих); спеціальний медичний догляд – 57,0 тис. грн (1 потерпілий); постійний сторонній догляд – 113,9 тис. грн (4 потерпілих); побутове обслуговування – 313,2 тис. грн (22 потерпілих); придбання спеціальних засобів пересування (коляски) – 15,0 тис. грн; компенсація витрат на бензин, ремонт і технічне обслуговування та на транспортне обслуговування осіб з інвалідністю – 1,1 тис. гривень  (3 потерпілих).

Страховим експертом з охорони праці відділення взято участь в розслідуванні п’яти нещасних випадків та 39 випадків розслідування гострого респіраторного захворювання COVID-19 у медичних працівників. Протягом року проводились перевірки стану профілактичної роботи на 20 підприємствах, у результаті чого видано 20 подань роботодавцям із зазначеними в них 211 порушень. Всі порушення були усунені у встановлений строк. Прийнято участь в опрацюванні та впровадженні СУОП на 21 підприємстві, у 14 комісіях по перевірці знань, у 8 семінарах, нарадах з питань профілактики виробничого травматизму. Протягом року були розміщені 35 статей у ЗМІ.

 

Ю. Лабань, в.о.начальника Городоцького відділення


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь