Городоцька міська територіальна громада

Хмельницька область, Хмельницький район

Аналітична довідка по зверненнях громадян за 2020 рік

Дата: 14.12.2022 09:08
Кількість переглядів: 145

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

про організацію роботи з питань розгляду звернень громадян в Городоцькій   міській раді за 2020 рік

   На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України   від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виконавчим комітетом  Городоцької  міської ради протягом 2020 року, з метою підвищення благополуччя населення, зростання соціальних стандартів життя мешканців громади, проводилась системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань.

   Міською радою повною мірою забезпечується можливість реалізації громадянами територіальної громади  конституційного права на звернення.

   Робота зі зверненнями громадян у  міській раді проводиться у порядку, визначеному Конституцію України, Законом України «Про звернення громадян» та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу зі зверненнями громадян.

   Під час роботи із зверненнями громадян забезпечується дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2009 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень».    

   За звітний період  до міської ради та її виконавчого комітету надійшло 6732 звернень, що  на 2036 звернень менше  в порівняння з минулим роком;  6619 звернення надійшло поштою. Основним критерієм на зменшення кількості звернень  вплинуло тимчасове скасування і особистих прийомів  керівним складом ради. Надійшло  94 колективних заяви,  у минулому році таких звернень було 114.    3 скарги викликані  отриманням відповіді про  надання відмови  заявникам у виділенні земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства.

   Упродовж року  не зареєстровано жодної  петиції.

   Якщо характеризувати  соціальний аспект звернень за категоріями авторів, то найбільше   заявників наступних категорій:

-  учасників бойових дій – 117;

- дітей війни, ветеранів праці – 153;

- одиноких матерів, багатодітних, матерів-героїнь – 151;

- осіб з інвалідністю – 243.

   Протягом 2020 року прийом громадян  посадовими особами міської ради здійснювався відповідно до поквартальних   графіків,  затверджених міським головою,    проведення особистих прийомів громадян  та  виїзного прийому громадян міським головою, керівним складом міської ради  на території старостинських округів. З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом COVID-19, на виконання заходів ефективної протидії поширення коронавірусної інфекції особисті прийоми громадян, на час карантину, були обмежені. Так, на особистих прийомах керівництвом  міської ради прийнято 113  звернень, це становить 1,6% від загальної кількості, в 2019 році –  716 звернень, або 8,1% від загальної кількості у цьому періоді.

   Складені та затверджені  піврічні плани роботи    виконавчого комітету, які передбачають заходи щодо вдосконалення роботи із зверненнями громадян, розгляд стану цієї роботи  слухались на апаратних   нарадах  з  начальниками структурних підрозділів. Підсумки роботи із зверненнями громадян заслуховувалися на засіданнях виконкому, на яких були прийняті відповідні рішення: №23/2020 від 26.02.2020 року «Про стан розгляду звернень громадян   2019 рік», №87/2020  від 11 серпня 2020 року «Про стан розгляду звернень громадян  за  I  півріччя 2020 року».

   Якщо    аналізувати  якісні критерії  розгляду звернень, то з усіх    заяв -86% задоволено, 11,9%  - відмовлено  та  майже 1,67%   заявникам   надано роз’яснення. Усі питання, які порушуються у зверненнях громадян, що надходять до  Городоцької міської ради, уважно розглядаються керівництвом міської ради та вживаються  заходи щодо максимального задоволення законних вимог громадян.

   Серед питань, з якими звертаються мешканці,  не мала частка належить питанням соціального захисту. За наданням одноразової матеріальної допомоги продовжують звертатися громадяни, які з тих чи інших причин потрапили у складні життєві обставини. Для вирішення зазначених питань за рахунок коштів місцевого бюджету надано матеріальної допомоги громадянам на суму   466 000 грн, 433 заяви,  усіх звернень, які несли соціальний характер – 667одиниць.

   Звернень, що носять  характер житлової політики та комунального господарства надійшло відповідно 87 та 399 одиниць,  на тему екології та природних ресурсів – 54 одиниці, сімейної та гендерної політики – 222 одиниці.

   Згідно із затвердженим графіком  виїзних прийомів, які проводились до    12 березня 2020 року, де  рішенням Уряду в Україні було запроваджено карантин,   міським головою, секретарем міської ради, заступниками та керуючою справами у всіх  старостинських округах, вирішувалось  окремі питання і на території округів. Найактуальніші питання це: виділення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства,  відсутність автобусного сполучення з центральною садибою,  реконструкція мереж водопостачання,   ремонт доріг комунальної власності, обмеження руху великогабаритного транспорту, виділення матеріальної допомоги на лікування та інші, на що  надавались мотивовані роз’яснення. Питання аграрної політики і земельних відносин  протягом останніх трьох років залишаються на першому місці за актуальністю. Результати аналізу  письмових звернень за змістом свідчать про те, що, найбільше -70%, на першому місті стоять  питання про  надання дозволів на узаконення земельних ділянок,   а про виділення матеріальної допомоги на лікування займають 6,5%  від загальної кількості, решта про фактичне місце проживання  осіб, про вирішення питань житлово-комунального характеру та  інші.

   Про виконання заходів Програми надання одноразової грошової матеріальної допомоги жителям  Городоцької  міської   ради на 2020 рік,   за  звітний рік виплачено матеріальної допомоги на поховання осіб працездатного віку, які на день смерті  не були  застрахованих в системі соціального страхування 100 тис.грн (40 звернень). А також придбано продуктові пакунки, тобто надано матеріальну  допомога в натуральній формі, на суму 30 438 грн:

  •  воїнам афганцям: 6 650 грн;
  • до Дня Перемоги: 23 229 грн:
  • до міжнародного Дня людей з обмеженими можливостями: 559 грн.

   Відшкодовано пільг комунальному підприємству, відповідно до звернень та рішень сесій міської ради на суму 6738 грн.

   Під особистим контролем перебувають   усі звернення громадян,  особливо одержані від сімей, члени яких брали  участь  в проведенні антитерористичної операції на сході України, це - звільнення від сплати  за комунальні послуги, які надаються КП «Городоккомунсервіс», звернення хворих, які потребують проходження гемодіалізу в Хмельницькій обласній лікарні.

   За звітний період найбільше  звернень щодо  виділення матеріальної допомоги  надійшло із Радковицького, Чорниводського, Великокарабчіївського старостинських округів.

   Учасникам бойових дій Городоцькою міською радою виділено 52 земельні ділянки, з них 45 – ділянок для ведення особистого селянського господарства, під житлову забудову – 6 земельних ділянок та 1 земельну ділянку для індивідуального садівництва.

-  805 заявникам відмовлено, основне питання  надання дозволів на  розроблення проектів землеустрою та виділення матеріальної допомоги на лікування;

- 12 заяв  повторних, їх аналіз свідчить, що основною причиною повторних звернень є незадоволення заявників наданими роз’ясненнями щодо порядку вирішення їх проблем, в тому числі і тих питань, розгляд яких припинено згідно зі ст.8 Закону України «Про звернення громадян»,  а також питань,  що не відносяться до компетенції  міської ради.

   Аналіз звернень свідчить, що основною причиною повторних (дублетних) звернень є незадоволення відповіддю, виникнення у заявника нових питань, уточнення щодо отриманих відповідей, а також незгода заявників з наданими роз’ясненнями. З метою запобігання надходження повторних звернень від громадян спеціалістами  надаються ґрунтовні відповіді.

   Розглянуто та опрацьовано 53 звернення,  16 - надійшли з Хмельницького Контактного Центру,  34 -  запити на публічну інформацію, які вчасно опрацьовані  із дотриманням статті 20 (строк розгляду запитів на інформацію) Закону України  «Про доступ до публічної інформації».

   Основні питання, які порушувались у зверненнях громадян до Контактного Центру,  стосувалися виділення земельних ділянок,   вирішення житлово-комунальних питань та ін.

   За звітний період до міської ради звернулось 2 громадян, що  бажають отримати почесне звання України «Мати-героїня»,їх розглянуто згідно з вимогами Указу Президента від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

   У  міській раді працює черговий  телефон «гарячої лінії» за телефонним №  096-838-65-97 та цілодобовий  телефон КП «Городоккомунсервіс»068-841-87-21 громадяни, які мають можливість оперативно отримати роз’яснення на актуальні питання.

   Загальним відділом  виконавчого комітету видано довідок  різного характеру  - 13334.

   Підсумки роботи із зверненнями громадян заслуховувалися на засіданнях виконкому, на яких були прийняті відповідні рішення: 11 серпня 2020 року «Про стан розгляду звернень громадян  за  I  півріччя 2020 року», №87/2020 та  від 26.02.2020 року №23/2020 «Про стан розгляду звернень громадян   2019 рік».          Звернення громадян є одним із засобів їхніх прав та законних інтересів. Працівниками відділу постійно ведеться роз’яснювальна робота, надаються консультації, які звертаються до міської ради. Організація  роботи із звернення громадян перебуває на постійному контролі у голови  громади та вживаються заходи щодо вдосконалення цієї роботи.

   Робота  міської ради, зокрема загального відділу, спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України. Систематично проводиться аналіз та узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, з метою виявлення причин, що їх породжують, а також проблем, які потребують термінового вирішення.

   Аналітична інформація та статистичні дані про роботу зі зверненнями громадян щоквартально   та по завершенні календарного року розміщуються на сайті міської ради. Загальним відділом і надалі продовжуватиметься робота по забезпеченню всебічного розгляду звернень громадян, посиленню персональної відповідальності посадових осіб за їх розгляд.

   За кожною заявою – конкретні обставини, чиясь доля, тому в  міській раді до вирішення будь-якого питання по зверненню громадян сумлінне і відповідальне відношення. Робота зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків  нашої з вами роботи.

Начальник загального відділу  Тетяна КАЛІНОВСЬКА


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь