Аналітична довідка по зверненнях громадян за 2021 рік
Інформація
про стан розгляду звернень громадян за 2021 рік в Городоцькій міській раді
Робота із зверненнями громадян у міській раді протягом 2021 року проводилась на виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
За 2021 рік до Городоцької міської ради надійшло 11936 звернень, з них 96% - письмових. На одного жителя громади припадає 2 звернення. За звітний період надійшло на 5204 звернення більше, ніж у минулому році. На особистих прийомах у посадових осіб міської ради побувало 474 особи, з них у міського голови – 194.
За тематикою найбільше звернень з питань:
1. Земельних відносин – 8462 (70%).
2. Житлової політики – 775 (6,5%).
3. Соціального захисту – 634 (5,3%).
4. Сімейної та гендерної політики та захисту прав дітей –708 (5,9%).
Переважну більшість письмових звернень громадян вирішено позитивно – 74%. Електронних звернень та петицій не було. Мали місце анонімні звернення та скарги відповідно: 3 та 4.
За категоріями авторів, переважно учасники бойових дій, особи з інвалідністю, багатодітні та інші.
За соціальним станом переважають пенсіонери та селяни.
1820 громадянам відмовлено у задоволені звернень, у попередньому періоді таких було - 805.
Із значним збільшенням звернень в цілому, збільшились і колективні, 94-101, повторні залишились на рівні минулого року -12.
Тематика колективних звернень стосувалася здебільшого питань житлово- комунального господарства, зокрема: ремонту дорожнього полотна, розширення автомобільної стоянки, створення ОСББ, освітлення прибудинкової території, ремонту під’їздів, про надання відливів для води та ін.
В цілому звернень з питань комунального господарства та житлової політики найшло за звітний період, відповідно 451-775. За умови створення ОСББ виконано ряд робіт, враховуючи ці звернення, протягом звітного року проведено роботи з поточних ремонтів покрівель та прибудинкових територій. Однак, є питання, з якими жителі громади звертаються неодноразово, вирішення яких потребує значних додаткових капіталовкладень.
Протягом року надійшов 51 запит на публічну інформацію, тематика яких різноманітна.
Збільшилась питома вага звернень щодо захисту прав та законних інтересів дітей, опрацьовано та розглянуто 101 звернення на цю тематику та прийняті відповідні рішення виконавчого комітету.
У першому півріччі проведено 9 виїзних прийомів громадян (Лісогірський, Жищинецький, Остапковецький, Підлісноолексинецький, Радковицький, Пільноолексинецький, Чорниводський, Бедриковецький, Немиринецький, Кузьминський, Новосвітський старостинські округи) першим заступником міського голови, за результатами якого надано усні роз’яснення та опрацьовано 25 карток звернень.
За виділенням матеріальної допомоги звернулось 527 осіб.
Виплачено матеріальної допомоги на дороговартісне лікування - 333700,00грн, задоволено322 звернення;
- матеріальної допомоги на поховання осіб працездатного віку -87500,00, розглянуто 35 заяв;
- на оздоровлення учасників бойових дій - 54500,00грн, 105 звернень;
- на виплату іншого виду матеріальної допомоги - 12 особам (на ліквідацію наслідків пожежі, стихії, проведення гемодіалізу, для участі у чемпіонаті світу, на вирішення соціально-побутових питань дітей-сиріт, опіка на яких не встановлена) – 37500,00грн.
- на виділення матеріальної допомоги у натуральній формі (придбання продуктових наборів для воїнів-афганців, ліквідаторів ЧАЕС, ветеранів) -20616,00грн.
Систематично проводиться аналіз та узагальнення звернень громадян для з’ясування причин, що їх породжують, а також моніторинг найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Особливу увагу приділено аналізу причин повторних та колективних звернень, та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня, запитів на інформацію.
Міською радою вживаються невідкладні заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов'язкове одержання обгрунтованої відповіді, неухильного виконання норм Закону України «Про звернення громадян», а зокрема упорядкування роботи зі зверненнями громадян, щодо:
- недопущення надання неоднозначних, необгрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам;
- викоренення практики визнання заяв чи скарг необгрунтованими без роз'яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень;
- створення умов для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надання можливості знайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень;
- приділення особливої уваги вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки;
- запровадження постійного контролю за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян;
- з'ясування причин, що породжують повторні звернення громадян.
На реалізацію громадянами права на звернення та особистий
прийом міською радою затверджені відповідні графіки прийому забезпечено створення та функціонування роботи цілодобового телефону.
Начальник загального відділу Тетяна КАЛІНОВСЬКА