Зразок скарги у випадку відмови у розрахунку банківською карткою
Головне управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області
вул.Шевченка,
ПІП скаржника
Поштова адреса: (обов'язково)
Контактний телефон
Електронна адреса:
Скарга
Звертаюся до Вас у зв'язку з порушенням мої прав у _______________(категорія закладу: супермаркет, магазин, аптека тощо), який розташований за адресою (фактична адреса закладу):_____________________________ та належить ______________ (ПП,ФОП, ТОВ, тощо, інформація про власника має бути зазначена у куточку покупця, чи на чеку).
Так, _________ (дата) прийшовши у даний заклад, я заходів придбати__________ (найменування товару). Вибравши товар, на касі я вирішив розрахуватись банківською карткою, але мені відмовили мотивуючи тим, що ____________________________________. Мені прийшлось розрахуватись готівкою, копію фіскального чеку додаю.
Пунктом 2 статті 17 Закону України "Про захист прав споживачів" встановлено, що споживач має право на вільне використання електронних платіжних засобів.
Враховуючи вищезазначене, я вважаю, що у цьому закладі порушили мої права як споживача, тому прошу розглянути мою скаргу та провести позапланову перевірку у _____________(ПП,ФОП, ТОВ, тощо). Про результати проведеної роботи, прошу повідомити у встановлений законодавством строк.
Додатки:
- копія звернення до суб’єкта господарювання (за наявності);
- копія документу, який засвідчує факт придбання товару (за наявності);
- тощо.
Дата Підпис
Примітка: електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд сканованої копії та/або фотокопії.