Городоцька міська територіальна громада

Хмельницька область, Хмельницький район

Зразок скарги у випадку відмови в обслуговуванні українською мовою

Дата: 15.12.2020 15:05
Кількість переглядів: 155

Начальнику Головного управління

Держпродспоживслужби в Хмельницькій області
вул.Шевченка, 53, м.Хмельницький, 29000

Від кого:  ПІБ
Поштова адреса:(обов’язково)
Електронна адреса:(якщо хочете отримувати відповідь електронкою)

Звернення

Звертаюся до Вас у зв’язку з порушенням моїх прав у категорія закладу (аптека, супермаркет, тощо) «НАЗВА ЗАКЛАДУ», що розташована у  ФАКТИЧНА АДРЕСА ЗАКЛАДУ  та належить  ВЛАСНИК (ФОП, ПП, ТОВ, кому належить підприємство). Інформація про власника має бути у куточку споживачана чекупри оплаті терміналом).

Так, ДАТА, я прийшов в даний заклад та вирішив купити ТОВАР. Цінники, інформація про товар та спілкування з клієнтами у закладі (перелік того, що у закладі іноземною мовою)  відбувається  іноземною мовою. 

У зв’язку з тим, що у закладі мені відмовили в обслуговуванні українською мовою, я зробив неправильний вибір та купив не ті товари, що хотів.

У випадку,  якщо куточок споживача відсутній, до нього важко дійти або відсутня книга скарг вже у самому куточку, використовуємо наступний абзац. Окремо зазначу, що запис до книги скарг – це ваш додатковий аргумент, але і без нього також можна.

Після чого я вирішив здійснити запис до книги скарг магазину, але цього не зробив у зв’язку тут описуєте причину, що є також порушенням ЗУ «Про захист прав споживача».

Відповідно від роз’яснень Держпродспоживслужби за підписом від 16.12.2016 року №603-154-7/26317 Т.в.о. заступника Голови, вказано, що у випадку ненадання згоди на спілкування з покупцем російською мовою, суб’єкт господарювання зобов’язаний здійснювати обслуговування клієнта українською мовою, що в даному закладі було порушено.

Після купівлі товару, мені також видали розрахунковий документ на іноземній мові.

У даному закладі мені не була надана необхідна, доступна, достовірна, своєчасна інформація про продукцію, чим порушили п.1, ст.15 Закону України «Про захист прав споживачів».

У зв’язку з вищевикладеним, прошу провести позапланову перевірку закладу (аптека, супермаркет, тощо) «НАЗВА ЗАКЛАДУ», що розташована у  ФАКТИЧНА АДРЕСА ЗАКЛАДУ  та належить  ВЛАСНИК (ФОП, ПП, ТОВ, кому належить підприємство), притягнути власників до адміністративної відповідальності за ст. 155 КУпАП, та зобов’язати їх вжити заходів, задля обслуговування україномовних клієнтів українською мовою, в тому числі зробити цінники і чеки українською мовою,  та розташувати книгу скарг у доступному для покупців місці(у випадку, якщо скаржилися на відсутність куточка споживача).

 

Відповідь прошу надати на електронну скриньку.

Розрахунковий документ додаю. У випадку, якщо його видали

ДАТА ПІДПИС ІНІЦІАЛИ

Підпис, дату – обов’язково.. Потім, звернення з підписом можна відскановувати і  надсилати електронною поштою, а можна листом. Єдине що, навіть електронне звернення без підпису до розгляду не приймається. Чому- не знаю, але факт.

Курсивом – це пояснення, їх видаляєте. Жирним шрифтом описано те, що треба замінити інформацією з чеку.

Зразок скарги ЗАВАНТАЖИТИ

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь