Праця — важливий засіб морального, економічного, трудового, естетичного виховання
Праця — внутрішня потреба людини, першооснова її буття.
Наукові психолого-педагогічні дослідження і педагогічна практика засвідчують: уже трирічна дитина прагне до самостійності, елементарної трудової діяльності. Тому і вдома, і в дошкільному закладі слід підтримувати це прагнення малюка, формуючи постійну потребу в діяльності; виховувати інтерес до праці та до результатів своїх трудових дій; ознайомлювати з працею дорослих, залучати до різних видів трудової діяльності.
З цією метою у нашому дошкільному закладі проводиться систематична робота з дітьми.
На кожен день тижня запланований певний вид трудової діяльності дітей, зміст і форма реалізації якого можуть коригуватися залежно від погодних умов та індивідуальних особливостей вихованців.
Таким чином протягом тижня діти залучаються до всіх видів праці.