«Вашу карту заблоковано»...
✔«Вашу карту заблоковано»
✔«з вашого рахунку підозріла транзакція»
✔«ми здійснюємо перевірку клієнтів»
✔«нові правила обслуговування банківських карток під час воєнного стану»
Усі ці фрази використовують зловмисники, аби отримати доступ до банківських даних громадян.
Найбільш кмітливі можуть використовувати навіть сучасні технології, які дозволяють підмінити номер телефону. На іншому кінці «проводу» може бути навіть окупант, а на екрані вашого ґаджета буде відображатися український номер банку, пенсійного фонду, податкової, поліції тощо.
Пам’ятайте, що ким би не представся співрозмовник у телефонній розмові, які б приводи не називав, НЕ ПОВІДОМЛЯЙТЕ НІКОЛИ дані своєї банківської картки, особливо CVV (три цифри на звороті картки), термін дії картки, одноразові паролі з SMS, дані для авторизації в мобільному банківському додатку.
Навіть в умовах війни справжні співробітники банку або працівники державних установ НЕ ЗАПИТУЮТЬ ТАКУ ІНФОРМАЦІЮ.
Для платежів або переказів користуйтеся лише перевіреними сервісами та відключіть у мобільного оператора можливість віддаленої заміни SIM-карти.
Якщо ви стали жертвою телефонного шахрайства, зверніться до найближчого відділення поліції.