Городоцька міська територіальна громада

Хмельницька область, Хмельницький район

Аналітична довідка по зверненнях громадян за 2022 рік

Дата: 02.03.2023 10:06
Кількість переглядів: 124

 Інформація

про стан розгляду звернень громадян за 2022 рік в Городоцькій  міській раді

     Робота із зверненнями громадян у міській раді протягом 2022 року проводилась на виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

     Систематично проводиться аналіз та узагальнення звернень громадян для з’ясування причин, що їх породжують, а також моніторинг найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Особливу увагу приділено аналізу причин колективних звернень, та звернень, які надходять  від органів влади вищого рівня, запитів на інформацію.

     За 2022 рік до Городоцької міської ради надійшло  2553 усіх звернень, з них 99% - письмових. Кількість  звернень  значно менша  у порівнянні з минулим роком, через те, що в період дії воєнного стану значно зменшилась кількість звернень стосовно безоплатної приватизації, а також - надання дозволів на розроблення відповідної землевпорядної документації.

     Особисті прийоми громадян, відповідно до затверджених графіків,  посадовими особами міської ради, в зв’язку із введенням воєнного стану відповідно до Указу Президента України №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні»,  були призупинені. 

     За тематикою найбільше звернень надійшло з питань:

1. Земельних відносин – 60,2%,

2. Соціального захисту – 12,1%,

3. Захисту прав дітей, сімейної та гендерної політики  – 9,7%,

4. Житлово-комунального господарства та житлової політики – 9,7 %.

     Переважну більшість письмових звернень громадян вирішено позитивно –   91,9%. 83 особам відмовлено у задоволені, 79 особам надано роз’яснення з порушених ними питань, 2 звернення письмових переадресовані за належністю, 60 заявникам рекомендовано чекати остаточної відповіді (земельні питання). За  звітний період надійшло 3 петиції, розглянута про увімкнення світла у м.Городок, 2 з них не набрало відповідної кількості голосів: «Облаштувати пішохідні зони» - 12/100 та  «Відновлення руху громадського транспорту» - 26/100. Скарг, повторних, дублетних та анонімних звернень не було.

     За соціальним станом звернення надходили від  переважної частини жителів сільської місцевості, пенсіонерів, безробітних та ін.

     Колективних звернень надійшло утричі менше в порівнянні із  попереднім роком.

     Враховуючи колективні звернення жителів міста та  сільських населених пунктів, виконано  чимало робіт  протягом року у місті, проведено роботи  щодо прокладання нових мереж водогонів на вул.Григоренка П. та   пров.Затишному, а також їх часткової заміни на вулицях І.Мазепи, О.Дезіка, вул.Червоний майдан. У центральній частині міста замінено каналізаційну мережу по вул.Грушевського протяжністю 120м., у с.Слобідка Кузьминська введено в експлуатацію водогін  - 3,5 км., у с.Хмелівка підключено до водогону 32 домоволодіння. Вимощено тротуар на вул.Індустріальній в м.Городок.

     Однак, є питання, з якими жителі громади звертаються неодноразово, але вирішення яких потребує значних додаткових капіталовкладень. Зокрема, звертались  жителі міста щодо вимощення тротуару бруківкою  вул.Гончара О.   Переважна частина робіт виконана у 4 кварталі 2022 року.

     Міською радою вживаються невідкладні заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов'язкове одержання обгрунтованої відповіді, неухильного виконання норм Закону України «Про звернення громадян»  упорядкування роботи зі зверненнями громадян, зокрема, щодо:

- недопущення надання неоднозначних, необгрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам;

- викоренення практики визнання заяв чи скарг необгрунтованими без роз'яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень;

- створення умов для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надання можливості знайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень;

- взяття під особистий контроль керівниками відповідних органів розгляду звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому військовослужбовців, учасників  бойових дій,  внутрішньо переміщених осіб, сімей, які потрапили в складні життєві обставини;  

- приділення особливої уваги вирішенню проблем, з якими звертаються особи з інвалідністю, громадяни, у яких  члени сімей проходять військову службу, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки;

- запровадження постійного контролю за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян;

- з'ясування причин, що породжують повторні звернення громадян, систематичного аналізу випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень;

- вжиття заходів для поновлення прав і свобод громадян, порушених унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян, притягнення винних осіб у встановленому порядку до відповідальності, в тому числі до дисциплінарної відповідальності за невиконання чи неналежне виконання службових обов'язків щодо розгляду звернень громадян;

     Забезпечено створення та функціонування роботи цілодобового телефону, проводиться роз'яснювальна робота з питань реалізації громадянами права на звернення.

Начальник загального відділу                                       Тетяна КАЛІНОВСЬКА


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь