Щодо звернень громадян до Національного агенства з питань запобігання корупції
Шановні громадяни!
Подати звернення до НАЗК можна:
- письмово на поштову адресу НАЗК: бульвар Миколи Міхновського, 28, м. Київ, 01103;
- на e-mail: info@nazk.gov.ua;
- за телефоном: (044) 200 06 35.
Також працює канал повідомлень для викривачів корупції: https://nazk.gov.ua/uk/povidomyty-pro-koruptsiyu/
Під зверненнями громадян розуміються викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
Пропозиція (зауваження) – звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.
Заява (клопотання) – звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання – письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.
Скарга – звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.
Для отримання інформації про реєстраційні дані або стан розгляду запиту/звернення пропонуємо звертатись до контакт-центру Національного агентства (тел. +38 (044) 200-06-94).