Городоцька міська територіальна громада

Хмельницька область, Хмельницький район

Аналітична довідка по зверненнях громадян за 2023 рік

Дата: 21.03.2024 08:25
Кількість переглядів: 52

Інформація

про стан розгляду звернень громадян за 2023 рік в Городоцькій  міській раді

Робота із зверненнями громадян  Городоцькій міській раді протягом 2023 року проводилась на виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Систематично проводиться аналіз та узагальнення звернень громадян для з’ясування причин, що їх породжують, а також моніторинг найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Особливу увагу приділено аналізу причин колективних звернень, та звернень, які надходять  від органів влади вищого рівня, запитів на інформацію.

За 2023 рік до Городоцької міської ради надійшло 2145  письмових звернень, 59 з них це колективні (у  2022 році колективних було 22 одиниці). У   порівнянні з минулим роком на 408 одиниць менше. Усі письмові звернення первинні.

В умовах воєнного стану організація проведення особистого прийому громадян посадовими особами міської ради тимчасово призупинена. Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” забезпечується можливість громадян одержати детальну інформацію щодо оформлення письмового звернення з порушених у зверненні питань, вишукуються конкретні шляхи вирішення їх проблем та готуються своєчасні аргументовані відповіді та роз’яснення.

Аналіз заяв, пропозицій та скарг, свідчить, що останні роки громадяни   порушують   однакові за змістом питання, але домінуючими є: (майже в рівних частинах):

1.Соціального захисту –  34%.

2.Земельних відносин –  33%.

3.Захисту прав дітей, сімейної та гендерної політики  – 10%.

4.Комунального господарства – 9%.

Переважну більшість письмових звернень громадян вирішено позитивно – 94,6% (2030 одиниць). Перехідних заяв залишилося на кінець року 43одиниці. 70 заявникам відмовлено у задоволені  їхніх звернень, 2 звернення надіслано за належність відповідно статті 7 Закону України «Про звернення громадян». Засобами електронного зв’язку було 3 звернення. Була електронна петиція на тему: «Облаштувати пішохідні зони», яка завершила збір підписів у звітному періоді, але не набрала відповідної кількості голосів.

За звітний період надійшло 27 запитів на публічну інформацію.

Зросла кількість звернень щодо захисту прав та законних інтересів дітей, зокрема це звернення внутрішньо переміщених осіб, які продовжують надходити і сьогодні, з питання надання статусу дітям, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, як таким, що зазнали психологічного насильства, на звітну дату таких звернень було 75.

За матеріальною допомогою на поховання осіб працездатного віку до міської ради звернулось 30 осіб. Допомогу на лікування громадянам виплачено 192 особам, військовослужбовцям на лікування та оздоровлення - 197 особам.

8 громадян звернулось  за відшкодуванням коштів у зв’язку з ліквідацією наслідків пожежі, стихії  та збитків внаслідок падіння збитої ракети силами протиповітряної оборони. Мали місце і письмові звернення про відшкодування їм пільг за комунальні послуги, які надає КП «Городоккомунсервіс». Всього за Програмою соціального захисту населення громади на 2023 рік  на різні види допомог та відшкодування пільг профінансовано 773 732,80грн.

Аналізуючи колективні звернення жителів міста та  сільських населених пунктів, із них половина це питання комунального та дорожнього господарства. 6 колективних звернень із великою кількістю підписів (1646) стосувалися перейменування вулиць та провулків міста, а також мали місце і звернення щодо роботи освітянських закладів громади.

Вирішено чимало звернень, на території старостинських округів: проведено поточний ремонт  водопровідного господарства та введено в експлуатацію нові відрізки водогонів (с.Лісоводи, с.Нове Поріччя, с.Варівці та с.Підлісний Олексинець). Замінено каналізаційну мережу по вул.Миру,2  виконано поточні ремонтні роботи дорожнього покриття   на вулицях Лесі Українки, Корольова, Олександра Дезіка, Новоселів, пров.Крутий.

Однак є  чимало питань, з якими звертаються мешканці, вирішення яких  тимчасово обмережує проводити видатки, відповідно Постанови КМУ №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану».

Міською радою вживаються невідкладні заходи щодо забезпечення  реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та  особистий прийом, обов'язкове одержання обгрунтованої відповіді, неухильного виконання норм Закону України «Про звернення громадян» упорядкування роботи зі зверненнями громадян,  зокрема, щодо:

 - недопущення надання неоднозначних, необгрунтованих або  неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням  строків, установлених законодавством, безпідставної передачі  розгляду звернень іншим органам;

- викоренення практики визнання заяв чи скарг необгрунтованими  без роз'яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними  рішень;

  • створення умов для участі заявників у перевірці поданих ними  заяв чи скарг, надання можливості знайомитися з матеріалами  перевірок відповідних звернень;

- взяття під особистий контроль керівниками відповідних органів  розгляду звернень та забезпечення проведення першочергового   розгляду звернень військовослужбовців, учасників  бойових дій,  внутрішньо переміщених осіб, сімей, які потрапили в складні життєві обставини; 

- приділення особливої уваги вирішенню питань з якими звертаються військовослужбовці, члени сімей загиблих та зниклих безвісти, особи з інвалідністю внаслідок війни, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують  соціального захисту та підтримки;

- запровадження постійного контролю за організацією роботи  посадових та службових осіб зі зверненнями громадян;

- з'ясування причин, що породжують повторні звернення громадян,  систематичного аналізу випадків безпідставної відмови в  задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості,  халатності та формалізму при розгляді звернень;

- вжиття заходів для поновлення прав і свобод громадян, порушених унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян, притягнення винних осіб у встановленому порядку до  відповідальності, в тому числі до дисциплінарної відповідальності за невиконання чи неналежне виконання службових обов'язків щодо  розгляду звернень громадян;

Забезпечено створення та функціонування роботи цілодобового телефону, проводиться роз'яснювальна робота з  питань реалізації громадянами права на звернення.

 

Начальник  загального відділу                                        Тетяна КАЛІНОВСЬКА

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь