Послуги центру зайнятості у цифровому форматі: функції та можливості електронного кабінету
Подати вакансію для розміщення на сайті служби зайнятості або оформити довідку в електронному вигляді можна не виходячи з дому. Для цього зареєструйтесь в електронному кабінеті та користуйтесь послугами Державної служби зайнятості.
Завдяки електронному кабінету шукача роботи ви зможете:
- самостійно створити резюме;
- зареєструватись в електронній черзі для відвідування центру зайнятості;
- подати онлайн-заяву про надання статусу зареєстрованого безробітного;
- отримати інформацію щодо ваших нарахувань та виплат, а за необхідності оформити відповідну довідку в електронному вигляді;
- дізнатися про вакансії, на які були видані направлення тощо.
Електронний кабінет роботодавця теж має ряд переваг. З його допомогою керівники підприємств мають змогу:
- подати онлайн: звітність за формою 3-ПН, 4-ПН, 1-ПА; заяву та документи на одержання дозволу на застосування праці іноземців; заяву на отримання компенсацій та допомоги з часткового безробіття;
- розмістити вакансію на всіх ресурсах служби зайнятості, зокрема на «Єдиному порталі вакансій», без подання звітності та відразу переглянути актуальні резюме шукачів роботи;
- перевірити стан договорів на організацію громадських та інших робіт тимчасового характеру.
Створюйте особистий кабінет прямо зараз! Довідки за телефоном 0(800) 600 518, або звертайтесь до найближчого центру зайнятості.
Відділ організаційно-інформаційної роботи Хмельницький обласний центр зайнятості
пров. Шевченка,10, м.Хмельницький, Україна, 29000
тел: +38(044)244-94-27 khm-ocz@kmocz.gov.ua