Городоцька міська територіальна громада

Хмельницька область, Хмельницький район

Які документи необхідно подати для призначення субсидії!

Дата: 09.10.2024 08:55
Кількість переглядів: 112

Фото без опису

) (за встановленими формами).

Залежно від обставин можуть надаватись інші документи (за наявності). Наприклад:

  • договір найму (оренди) житла – якщо заявник орендує житло і хоче оформити субсидію;
  • копія договору про реструктуризацію заборгованості – якщо наявна заборгованість і укладений відповідний договір про її реструктуризацію;
  • акт обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства/фактичного місця проживання, складених за запитом особи виконавчими органами сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади або військової адміністрації

За потреби, можуть надаватися інші документи, які мають значення для розгляду питання. Наприклад, документ, що підтверджує факт непроживання особи за зареєстрованим /задекларованим місцем проживання, рішення суду про встановлення місця проживання, довідка внутрішньо переміщеної особи тощо.

Подати документи можна, обравши зручний для себе спосіб:

  • особисто звернутися до сервісного центру ПФУ через уповноважених посадових осіб територіальних громад, центри надання адміністративних послуг;
  • поштою на адресу територіального органу Фонду;
  • онлайн через вебпортал електронних послуг (http://bit.ly/4eRHJPj) Пенсійного фонду або мобільний застосунок «Пенсійний фонд»;
  • через «Портал Дія» (http://bit.ly/4dzXl95).

Якщо ви подасте документи у період:

з 1 жовтня до 30 листопада (включно) – субсидія призначається з початку опалювального періоду,

починаючи з 1 грудня – з того місяця, в якому відбулось звернення.

А от заява (і декларація) про призначення житлової субсидії на тверде та рідке пічне побутове паливо подається до кінця календарного року.

Нагадуємо, що є два варіанти звернення: спрощена заява і повний пакет документів: заява + декларація.

Спрощена заява доступна кожному. Нею ми і рекомендуємо скористатись. Адже в спрощеній заяві зазначається мінімальний набір даних, всю іншу інформацію для встановлення права та розрахунку субсидії Пенсійний фонд збирає самостійно з офіційних джерел інформації, завдяки цифровим обмінам.

Однак у випадку, коли ви претендуєте на субсидію як виняток, то особливо складні обставини вашого життя мають підтверджувати документи. Тоді рекомендуємо звертатися до ПФУ з повним пакетом (заява та декларація) долучаючи до нього копії необхідних документів, які можуть бути недоступні ПФУ, зокрема, з огляду на банківську чи медичну таємницю.

Джерело: https://km-rda.gov.ua/novyny


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь