Городоцька міська територіальна громада

Хмельницька область, Хмельницький район

Результати роботи НАЗК за 2024 рік: контакт-центр прийняв 50,5 тис. дзвінків та 23 тис. емейлів, а відділи роз’яснень опрацювали майже 3 тис. листів

Дата: 11.02.2025 10:00
Кількість переглядів: 81

Фото без опису

Контактний центр Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) постійно надає консультації з питань декларування та врегулювання конфлікту інтересів, а також збирає відгуки від користувачів, що дозволяє вдосконалювати роботу агентства. Крім того, за електронною адресою support@nazk.gov.ua працює технічна підтримка.

“Великим викликом для Агентства стало відновлення з 12 жовтня 2023 року декларування за 2021–2022 роки, а з 1 січня 2024 року — за 2023 звітний період, після перерви, спричиненої повномасштабним вторгненням росії. Тоді кількість запитів до контакт-центру НАЗК на консультацію від користувачів зросла у 4,5 рази. Одночасно виникла необхідність оперативно оновлювати загальні роз’яснення та методичні рекомендації у Базі знань з урахуванням змін у законодавстві, а також доповнювати їх, враховуючи ці запити. Фахівці НАЗК опрацювали понад 4 тисячі коментарів у Базі знань і понад 9 тисяч анкет, заповнених декларантами після подання декларації”, — зазначив Голова НАЗК Віктор Павлущик.

Загалом протягом 2024 року контакт-центр прийняв близько 50,5 тис. дзвінків від користувачіві опрацював майже 23 тис. електронних листів, надісланих до служби технічної підтримки. Відділ роз’яснень з питань декларування отримав понад 1,6 тис. письмових листів, а відділ роз’яснень з питань  конфлікту інтересів -  близько 1,3 тис..

Також у 2024 році Національне агентство: 

"Ми орієнтуємося на бізнес-стандарти та постійно вдосконалюємо підхід до надання роз’яснень і рекомендацій. Також активно модернізуємо продукти, інструменти та сервіси НАЗК. Наша мета — максимально спростити процес декларування, зробити алгоритми виявлення і врегулювання конфлікту інтересів зручними та зрозумілими. Збільшення задоволеності користувачів за результатами зворотного зв’язку підтверджує, що Агентство успішно адаптується до їхніх потреб, сприяючи підвищенню ефективності та довіри до наших сервісів. У 2025 році ми продовжимо вдосконалюватися, щоб зберегти клієнтоцентричний підхід", — зазначила очільниця Управління формування правових позицій з питань декларування та конфлікту інтересів Ілона Катушинська.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь